افتتاح دو باب مدرسه خیرساز در سراب

رئیس آموزش و پرورش سراب از افتتاح دو باب مدرسه خیرساز در این شهرستان خبر داد.

آقای اسدی گفت: دو باب مدرسه ۲ و ۳ کلاسه خیرساز با مشارکت خیرین مدرسه ساز، بنیاد برکت و اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی در روستا‌های کندوان و حسنجان از توابع بخش مرکزی شهرستان سراب افتتاح شد.

آقای اسدی زیر بنای ساختمان این مدارس را ۸۰ و ۱۴۰ متر مربع اعلام کرد و افزود: جهت احداث این دو پروژه افزون بر ۶۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی افزود: با افتتاح این مدارس ۱۰۰ نفر از دانش آموزان روستایی از فضای آموزشی جدید، مقاوم و نوسازی شده بهره‌مند شدند.

مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی نیز با بیان اینکه شهرستان سراب در احداث و نوسازی مدارس رتبه اول استان را داراست گفت:در یکسال گذشته ۱۱ پروژه احداث ساختمان آموزشی به همت خیرین سرابی آغاز شده که تاکنون ۴ باب مدرسه شامل ۱۴ کلاس درس با صرف هزینه‌ای افزون بر ۱۹۰ میلیارد ریال افتتاح شده است.

آقای فرهودی افزود:عملیات اجرایی ۳ واحد آموزشی شامل ۲۰ کلاس درس نیز تا پایان امسال به اتمام خواهد رسید و مابقی مدارس در حال ساخت نیز تا مهرماه سال آینده به اتمام خواهند رسید.

نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی نیز با قدردانی از همت خیرین سرابی در احداث و تجهیز مدارس گفت:حدود ۳۰ درصد از مدارس این شهرستان عمر بالای ۵۰ سال دارند که انتظار می‌رود این اماکن آموزشی نیز نوسازی و مقاوم سازی شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.