افتتاح مدرسه دو کلاسه در هشترود

مدرسه دو کلاسه شهید یوسف شکرزاده روستای طالش کندی شهرستان هشترود با هزینه‌ای بالغ بر ۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان افتتاح شد.

معاون اجرایی و نظارت اداره کل نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی در مراسم افتتاح مدرسه خیر ساز شهید یوسف شکرزاده در دور افتاده‌ترین روستای شهرستان هشترود گفت: مدرسه دو کلاسه شهید یوسف شکر نژاد با هزینه بالغ بر ۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان با مشارکت بنیاد برکت آذربایجان شرقی و اداره کل نوسازی مدارس استان ساخته شد.

آقای قلی پور با بیان اینکه در طول یکسال گذشته ۱۵ هزار دانش آموز در مدارس جدید مشغول تحصیل شدند افزود: از شهریور ماه سال قبل تا مهر امسال ۲۰۸ پروژه با ۲۱۰ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش شد.

وی ادامه داد: سال گذشته ۲۵ میلیارد تومان تجهیزات برای مدارس سطح استان ارسال شد و امسال در قالب تجهیزات آموزشی ۵۰ میلیارد تومان  تجهیزات برای مدارس ارسال شد.

آقای قلی پور اظهار کرد: در دور دوم سفر رئیس جمهور یک هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان برای بازسازی فضای آموزشی استان اختصاص یافت و امید است همه این اعتبارات جذب شده  به بدنه آموزش استان اختصاص یابد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان هشترود هم با بیان اینکه ۲۰ مدرسه در این شهرستان در دست مطالعه، نقشه برداری و احداث است گفت: از ابتدای سال تحصیلی جدید این دومین مدرسه تازه احداث شده در شهرستان است و تا آخر مهر هم دو مدرسه دیگر افتتاح خواهد شد.

آقای بصیری افزود: ۱۲ مدرسه کانکسی هم در شهرستان وجود دارد که نیاز به تخریب و بازسازی دارند.

وی از خیرین خواست در احداث ۴ مدرسه شهر هشترود شامل مدارس شهید رجایی، شهید مطهری، سهام خیام و فاطمیه اهتمام جدی داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.