بیانیه مدیرکل فرودگاه‌های استان در پی وقایع دردناک غزه

در پی وقایع دردناک غزه مظلوم، مدیرکل فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان در پیامی ضمن تسلیت به امت اسلامی، این فجایع را محکوم کرد.

در پی وقایع دردناک غزه مظلوم،  خسروی بنجار مدیرکل فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان در پیامی ضمن تسلیت به امت اسلامی، این فجایع را محکوم کرد.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
ذٰلِکَ وَ مَنْ عٰاقَبَ بِمِثْلِ مٰا عُوقِبَ بِهِ ثُمَّ بُغِیَ عَلَیْهِ لَیَنْصُرَنَّهُ اَللّٰهُ إِنَّ اَللّٰهَ لَعَفُوٌّ غَفُورٌ
(سخن حق) این است، و هر کس به همان قدر ظلمى که به او شده در مقام انتقام برآید و باز بر او ظلم شود البته خدا او را یارى مى کند، همانا خدا را عفو و آمرزش بسیار است.

قلب انسان‌های آزاده دنیا امروز داغدار خون‌های پاک بر زمین ریخته شده کودکان و زنانی است که در بیمارستان المعمره غزه مفرّ و پناهگاهی برای گریختن از چنگال جلادان غاصب صهیونیست نداشتند.

صحنه‌هایی که منتشر می‌شود قلب‌ها را داغدار و عزم‌ها را استوار می‌کند. استوار برای قیامی بزرگ و تاریخ ساز.

این گرگ‌های خون آشام به‌زودی عقوبت جنایات خود را خواهند دید. 

اکنون زمان قیام امت حزب‌‍الله برای نابودی اسرائیل غاصب است و این بار نیز ابناءالشیطان در برابر حزب‌الله به زانو درخواهند آمد.

اینجانب ضمن محکوم کردن قتل عام کودکان و زنان بی پناه غزه، این فجایع دردناک و تأسف بار را به محضر شریف حضرت بقیه الاعظم (عج) و امت اسلام تسلیت عرض می‌نمایم و از خداوند قادر متعال پیروزی جبهه مقاومت و نابودی کامل مستکبران عالم را مسئلت دارم.

  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار