بیانیه مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس سیستان و بلوچستان در پی بمباران بیمارستان المعمدانی غزه

سردار «جعفری» در بیانیه‌ای بمباران بیمارستان المعمدانی را محکوم و آن را قتل عامی وحشیانه و جنایتی در حق غیر نظامیان دانست.


 بیانیه مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس سیستان و بلوچستان در خصوص بمباران بیمارستان معمدانی غزهبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، سرتیپ دوم «غلامرضا جعفری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان در بیانیه‌ای بمباران بیمارستان معمدانی را محکوم و آن را قتل عامی وحشیانه و جنایتی در حق غیر نظامیان دانست.

در این بیانیه آمده است:

جنایات رژیم صهیونیستی در بمباران وحشیانه بیمارستان معمدانی در غزه مظلوم، جهان را در شوک و بهت فرو برد و وجدان هر انسان آزاده‌ای را مالامال از درد و خشم کرد، این روز‌ها دنیا بار دیگر شاهد سکوت مرگبار سازمان‌های بین المللی و مدعیان حقوق بشر در مقابل هولناک‌ترین وقایع قرن است که به دست رژیم کودک کش صهیونیستی با حمایت آشکار شورای امنیت سازمان ملل و کشور‌های آمریکا، انگلیس و فرانسه در حال وقوع است.

رژیم اشغالگر صهیونیستی از روز نکبت تا به امروز جنایت‌ها و ظلم‌های بی شماری مرتکب شده است، ددمنشی این رژیم سفاک به جایی رسیده که بمب باران بیمارستان را در دستور کارخود قرار داده و، اما بدون تردید جنایات حمله به بیمارستان مملو از زنان و کودکان معصوم و بی گناه و زخمی در آن به عنوان نقطه عطفی در سیاهه جنایات ضد بشری این رژیم ثبت خواهد شد و رو سیاهی این رژیم و حامیان آن را برای همیشه در تاریخ بشر ماندگار خواهد کرد.

اینجانب ضمن محکوم‌کردن این قتل عام و جنایت بشری و ابراز عمیق‌ترین مراتب همدردی با ملت مظلوم فلسطین، از همه انسان‌ها و وجدان‌های بیدار در سراسر جهان می‌خواهد تا با ابراز همدردی از این واقعه دردناک و محکوم کردن این عمل ننگین، خواستار قطع ارتباط دولت‌های متبوع و مجازات این رژیم منحوس جعلی شده و در پایان دادن به رنج‌های ملت مظلوم فلسطین بپاخیزند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار