بازاریابی مناسب می‌تواند انگیزه فعالیت در تولید را بیشتر کند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین گفت: بازاریابی مناسب می‌تواند انگیزه فعالیت برای تولید بیشتر محصولات کشاورزی را افزایش دهد.

علی رحمانی در مراسم تجلیل از نمونه‌های برتر بخش کشاورزی استان قزوین افزود: با بازاریابی مناسب و تنظیم قیمت‌ها می‌توان زمینه تولید بیشتر، صادرات، سطح درامد و انگیزه فعالیت بهره برداران بخش کشاورزی را افزایش و از آنان حمایت کرد.

وی بر لزوم اهمیت استفاده بهینه از منابع آبی و زمین تاکید کرد و اظهار داشت: باید با سطح زیرکشت ثابت یا کمتر بتوانیم افزایش بهره وری را داشته باشیم.

وی تاکید کرد: الگوی کشت باید در همه محصولات زراعی و باغی استان اجرا شود.

رحمانی یاداوردشد: سفره‌های زیر زمینی استان خالی شده که بایستی الگوی کشت در باغبانی نیز انجام و همچنین از گونه‌های جدید که مقاوم نسبت به سرما و کم ابی دارند در استان قزوین کشت شود.


توسعه محصولات ویژه کشاورزی در استان قزوین حمایت شود
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی هم  گفت: استان قزوین در کشور و دنیا بخاطر تولید خوب انواع محصولات زراعی و باغی زبانزد است بنابراین باید ساختار ویژه‌ای برای حمایت از توسعه این محصولات در استان اندیشیده شود.

وی خواستار تشکیل و ایجاد NGO برای تک تک محصولات مهم کشاورزی استان شد.

نماینده مردم قزوین البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: کشاورزان و تولید کنندگان تضمین کننده امنیت غذایی و توسعه کشاورزی هستند بنابراین ضمن قدردانی از تلاش این افراد باید حمایت ویژه‌ای از آن‌ها صورت گیرد تا با انگیزه بیشتر به تولید بپردازند.

محمدبیگی با بیان اینکه به حمداله در برنامه  هفتم توسعه نگاه ویژه‌ای به بخش کشاورزی و فصل آب شده است، گفت: شناسنامه دار شدن محصولات باغی، بیمه محصولات اساسی کشاورزی، قانون خرید  تضمینی محصولات کشاورزیف اجرای شبکه آبیاری نوین، ایگجاد سامانه  هوشمند آبیاری و هوشمند سازی کشاورزی، قفیمت تضمینی محصولات کشاورزی و یارانه‌های بخش کشاورزی و موارد متعدد دیگر در بخش کشاورزی در برنامه هفتم دیده شده و مجلس طرح‌های خوبی را در بخش کشاورزی بمنظور حمایت از تولید و کشاورزان تصویب کرده است.

وی اضافه کرد:به دنبال بهینه کردن و یکپارچه کردن منابع تولید هستیم تا بتوان معیشت کشاورزان را حمایت کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.