نشست بین المللی درباره فلسطین شنبه در مصر برگزار می‌شود

رسانه‌های عربی گزارش دادند که مصر روز شنبه آینده میزبان نشست بین‌المللی درباره فلسطین خواهد بود.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، نشست بین‌المللی برای بررسی تحولات فلسطین شنبه آینده در مصر برگزار می‌شود.مصر روز یکشنبه از برگزاری قریب‌الوقوع نشست منطقه‌ای و بین‌المللی درباره مسئله فلسطین خبر داده بود. 

به نوشته روزنامه «القدس العربی»، «تمیم بن حمد آل ثانی» امیر قطر و «نواف الأحمد الجابر الصباح» امیر کویت از «عبدالفتاح السیسی» رئیس جمهور مصر برای مشارکت در این نشست دعوتنامه دریافت کرده‌اند. 

دو روز پیش نیز «کاترین کولونا» وزیر خارجه فرانسه از تصمیم مصر برای برگزاری این نشست استقبال کرد. وی گفت: «این طرح بیانگر وجود یک افق سیاسی است که حق امنیت اسرائیل و حق فلسطینیان برای داشتن کشور را در نظر می‌گیرد». 

در همین ارتباط وزارت بهداشت تشکیلات خودگردان فلسطین دیروز دوشنبه آخرین آمار قربانیان حملات همه جانبه رژیم صهیونیستی به غزه را ۲۸۰۸ شهید اعلام کرد و بیش از ۱۰ هزار و ۸۵۹ نفر از مردم فلسطین نیز در این حملات زخمی شده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۱ ۲۵ مهر ۱۴۰۲
شنبه خیلی دیر است و فایده ای هم ندارد.
همین الان دولت های مسلمان اعلام کنند که نفت و گاز را بر روی اروپا و آمریکا و کانادا و استرالیا و ... که حامیان اصلی اسرائیل هستند، بسته اند. تا 24 ساعت این جنایت جمع می شود.
چاره کار حرکت موج مردمی اربعینی به سمت فلسطین است
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۰۸:۴۳ ۲۵ مهر ۱۴۰۲
بجای نشست برن روابط خودشونو با رژیم غیر قانونی صهیونیست قطع کنن وحمایت مالی کنن از مقاومت
آخرین اخبار