پرچم رژیم صهیونیستی در فرمانداری رفسنجان سوزانده شد

مسئولان شهرستان رفسنجان با حضور در فرمانداری ضمن محکومیت حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی به منازل فلسطینیان در غزه، فریاد مرگ بر اسرائیل سر دادند و پرچم این رژیم غاصب را به آتش کشیدند.

با اجرای عملیات "طوفان الاقصی" رژیم صهیونیستی به دلیل استیصال در رویارویی با مقاومت فلسطین اقدامات جنایتکارانه خود در هدف قرار دادن خانه‌های مسکونی، مراکز درمانی و زیربنایی غزه را افزایش داده است. 

فرماندار، معاونین فرمانداری، مسئولان شهرستان رفسنجان، بسیج ادارات و جمعی از مردم با تجمع در محل فرمانداری و رد شدن از روی پرچم ننگین رژیم غاصب صهیونیستی، با تمام انزجاری که از این رژیم دارند فریاد مرگ بر اسراییل سر دادند و پرچم اسراییل را به آتش کشیدند.

پرچم رژیم صهیونیستی در فرمانداری رفسنجان سوزانده شد

در این آئین، بیانیه‌ای در باب حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه و علیه رژیم صهیونیستی قرائت شد که بخشی از این بیانیه را در ادامه می‌خوانید:

در پس پیروزی‌های درخشان عملیات طوفان الاقصی نگرش ایمانی رهبر فرزانه و حکیم انقلاب جلوه یافته و در دوران عبور از پیچ تاریخی، روزشمار پایان رژیم صهیونیستی با عجله در حال شمارش است. در این وضعیت دنیای اسلام یکسره در برابر قضیه فلسطین مسئول و دارای تکلیف دینی است و همه باید در پشتیبانی از ملت فلسطین صادقانه وارد میدان شوند.

طوفان الاقصی نه فقط یک عملیات میدانی و نظامی که فریاد بلند دادخواهی یک ملت در برابر رژیم متجاوز و پشتیبانان جنایتکار آن است که در قساوت، سبعیت و پایمال کردن همه موازین انسانی و اخلاقی هیچ حد و مرزی نمی‌شناسند. رساندن این پیام وظیفه حرفه‌ای همه آزادگان جهان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار