آمادگی صداوسیمای مرکز گلستان برای پوشش حداکثری انتخابات یازدهم اسفند

مدیرکل صدا و سیمای گلستان از آمادگی بخش های مختلف صدا و سیما برای پوشش حداکثری انتخابات اسفند ماه خبر داد.

رسول شکری نیا در نشست شورای معاونان این مرکز گفت: با هدف تعامل و هم افزایی بیشتر برای تولید برنامه‌های محتوایی با محور انتخابات در حال برنامه ریزی و پیش تولید برنامه‌هایی هستیم که به منظور تحقق شعار رقابت، سلامت، و مشارکت پرشور مردم در صحنه انتخابات برنامه ریزی شده است.

شکری نیا افزود: رسانه ملی و استانی در حال تدارک پوشش حداکثری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری است و بسته‌های خبری، محتوایی در بخش‌های مختلف صدا، سیما، خبر و فضای مجازی در حال طراحی و برنامه ریزی است.

او تاکید کرد: بالاترین افتخار ما این است که مردم همچون گذشته در صحنه حضور داشته باشند و ما توفیق به تصویر کشیدن این حضور حماسی را داشته باشیم.

مدیرکل صدا و سیمای استان گلستان ادامه داد: وظیفه رسانه ملی و استانی در این عرصه بسیار مهم است و می‌توان گفت در دو بخش رقابت و مشارکت بیشترین نقش را می‌تواند ایفا کند.

او  با اشاره به اینکه سیاست صداوسیما در این دوره بر این است که در راستای تحقق دو راهبرد رقابت و مشارکت هیچ فردی به علت نداشتن امکانات معرفی از نامزدی منصرف نشود افزود: امسال برای اولین بار ظرفیت‌های خود را به صورت برابر در اختیار نامزد‌های دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی قرار خواهیم داد تا آنان بتوانند برنامه‌های خود را به مردم معرفی کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.