دیدار مدیرکل صدا و سیمای گلستان با خانواده شهیده مرجان نازقلیچی

به منظور برگزاری اجلاسیه شهدای زن اهل سنت کشور در استان گلستان مدیر کل صداوسیمای استان با حضور در شهرستان بندرترکمن با خانواده شهیده مرجان نازقلیچی دیدار و گفت و گو کرد.

شکری نیا در این دیدار ضمن یاد و خاطره شهیده نازقلیچی گفت: وحدت و اتحاد دشمن شکن و بی نظیری که بین اهل تسنن و تشیع استان گلستان وجود دارد در دنیا زبانزد و مایه خوشحالی دوستان نظام و ناراحتی دشمنان و معاندان است و تمام این همدلی و همراهی‌ها از خیر و برکت خون شهداست.

او افزود: دشمن با تمام حیله‌ها و دسیسه‌ها و نیرنگ‌ها تلاشش را به کار بسته تا این صفوف وحدت و اتحاد را از بین ببرد و کم رنگ کند، ولی برادران اهل تسنن دوشادوش اهل تشیع با تبعیت از رهنمود‌های مقام عظمای ولایت و شناخت اهداف کثیف دشمنان، نقشه شومشان را باطل کرده و خدارو شکر معاندان تا کنون اصلا نتوانستند کوچک‌ترین خللی در این صفوف ایجاد کنند و در آینده هم همین گونه خواهد بود.

شکری نیا با اشاره به جنایات ننگین رژیم اشغالگر صهیونیستی در فلسطین و نوار غزه گفت: وجدان هر انسان آزاده‌ای که جنایات ننگین و وحشت بار اسراییل آدمکش را در حمله به غیرنظامیان و بیمارستان‌ها و خصوصا کودکان بی پناه می‌بیند نمی‌تواند ساکت باشد.

او گفت: رژیم صهیونیستی و آمریکا و همپیمانانش که در این جنایت نقش آفرینی کردند همگی سهیم هستند و جای تاسف و تعجب دارد که این اتفاقات پیش چشم مدعیان دروغین حقوق بشر و آزادی بیان روی می‌دهد و سازمان ملل و شورای امنیت متاسفانه فقط نظاره گرند.

شکری نیا با اشاره به خدمات ارزنده شهیده نازقلیچی افزود: ایشان در تمامی صحنه‌های نظام حضوری فعال و مثمرثمر داشت و به پاس تلاش‌های گرانبهایش بود که به عنوان شهید شاخص سال۹۶ انتخاب شدند که از افتخارات نظام است.

او ادامه داد:خدمات ارزنده شهیده نازقلیچی باعث شد که بین تمام مردم منطقه و استان چه در زمان حیات و همچنین بعد از شهادتش همچنان جایگاه والایی داشته باشد و مردم ثابت کردند قدردان مسئولان خدمتگزارشان هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار