جنگ افکار، جبهه جدید دشمن برای رویارویی با ملت‌ها

معاون امور استان‌های رسانه ملی گفت: در دنیای امروز جنگ ابزار در حال تبدیل شدن به جنگ افکار است.

حسن عابدینی عصر امروز و در مراسم افتتاح طرح‌های فنی و تجلیل از خبرنگاران و کارکنان برگزیده صدا و سیمای گلستان با اشاره به اینکه اقتدار جمهوری اسلامی ایران در شرایط کنونی به جایی رسیده است که قدرت‌های بزرگ بدنبال خرید سلاح از کشورمان هستند گفت: در جنگ نرم، دشمن شناسی اهمیت خاصی دارد و برای مقابله با دشمن باید راه‌ها و ابزار‌های استفاده دشمن را بشناسیم.

او  افزود: دشمن از همان روز پیروزی انقلاب از طرق مختلف برای سرنگونی نظام تلاش کرده است، اما به اهداف خود نرسید.

معاون امور استان‌های رسانه ملی در بخش دیگری از سخنان خود هویت محوری و عدالت محوری را از اولویت‌های مورد توجه صداوسیمای مرکز گلستان دانسته و گفت: پرداختن به رسوم و فرهنگ اقوام ساکن استان و ایجاد زمینه برای استفاده همه سلایق از آنتن رسانه‌ها ضرورت دارد.

در ادامه این نشست استاندار گلستان تاکید کرد: اگر دنبال حکمرانی خوب و موفق هستیم قلب و مرکز این حکمرانی رسانه است.

علی محمد زنگانه گفت: در دولت سیزدهم منابع تخصیص یافته رسانه استانی چند برابر شده و این شرایط نشان دهنده درک جایگاه رسانه است.

مدیر کل صداوسیمای گلستان گفت: آنتن رسانه ملی به همه آحاد و اقشار جامعه تعلق داشته و در رسانه استانی ما این امر مهم رخ داده است.

رسول شکری نیا افزود: با تلاش‌های انجام شده بخش عمده اهداف بالا دستی سند تحول رسانه در صداوسیمای مرکز گلستان محقق شده است.

گفتنی است که امروز با حضور معاون امور استان‌های رئیس رسانه ملی و استاندار گلستان ۱۲ طرح صداوسیمای گلستان به بهره برداری رسید.

برچسب ها: صداوسیما ، رسانه ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.