نشست هم اندیشی رئیس دادگستری زرند با اعضا و کارکنان

نشست هم اندیشی رئیس دادگستری و شورای حل اختلاف شهرستان زرند با حضور جمعی از قضات، اعضا و دبیران شورا‌های حل اختلاف زرند در محل نمازخانه دادگستری این شهرستان برگزار شد.

در این نشست فرحبخش رئیس حوزه قضایی شهرستان و شورا‌های حل اختلاف زرند در سخنانی با قدردانی از همکاران قضایی و اداری شاغل در شورای حل اختلاف در ایجاد صلح و سازش گفت: یکی از ماموریت‌های شورای حل اختلاف، برقراری صلح و سازش و نقش آفرینی موثر در کاهش پرونده هاست.

رییس حوزه قضایی شهرستان زرند با تاکید بر حضور قضات در شعب شورا‌ها ونظارت بر پرونده‌ها تصریح کرد: پالایش لازم بر روی پرونده‌ها صورت گیرد تا پرونده‌هایی که امکان سازش دارند به شورا‌های حل اختلاف ارجاع شود.

وی با اشاره با نقش آموزش در موفقیت اعضا و دبیران در زمینه حصول سازش میان طرفین پرونده بیان داشت: مهارت و توان اعضا را بالا ببریم و در ارجاع هم دقت کنیم تا ارجاع پرونده به شورا به نحوی باشد که با تشخیص امکان سازش، پرونده‌ها به شورای حل اختلاف ارجاع شود.

در ادامه این نشست نقاط قوت و ضعف شورا‌ها مورد بررسی  و ارزیابی قرار گرفت و نکات و تذکرات لازم برای بهبود عملکرد همکاران در امر رسیدگی و سازش بیان شد.

 در انتهای جلسه نیز از شعب پرتلاش وموفق در امر سازش پرونده‌ها با اهدای لوح سپاس وهدیه تجلیل به عمل آمد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار