صنعا آماده مشارکت نظامی در حمایت از فلسطین است

رهبر جنبش انصارالله یمن اعلام کرد در صورت مداخله نظامی آمریکا و هدف قرار دادن فلسطینیان، مردم یمن آماده شرکت در مبارزات هستند.

«سید عبدالملک بدرالدین الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن امروز (سه‌شنبه) گفت که تصمیم درمورد «طوفان الاقصی» تصمیم فلسطینی است که مشروعیت کامل دارد و دوست و دشمن از آن شگفت زده شدند.

به گزارش المیادین، رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنانی در خصوص آخرین تحولات فلسطین تأکید کرد که مردم یمن آماده‌اند تا هرکاری که می‌توانند برای انجام وظیفه مقدس خود برای ایستادن در کنار فلسطینی‌ها انجام دهند.

وی ادامه داد: «مردم ما آماده حرکت صد‌ها هزار نفری و همراهی با مردم فلسطین برای مقابله با دشمن هستند و ما از انجام هرکاری دریغ نخواهیم کرد.»

وی همچنین با تأکید بر این‌که خطوط قرمزی در وضعیت غزه وجود دارد و بین محور مقاومت هماهنگی وجود دارد، گفت: «ما با محور مقاومت هماهنگ هستیم و اگر آمریکایی‌ها مستقیماً دخالت نظامی کنند، آماده مشارکت حتی با بمباران موشکی و پهپادی هستیم.»

سید الحوثی افزود که حمایت همه‌جانبه از جانب فلسطینی‌ها ضروری است و این ملت نباید ملاحظه کاری کند که کشور‌های غربی به دشمن جنایتکار کمک کنند.

رهبر جنبش انصارالله با اشاره به این‌که حتی در سطح محکومیت اقدامات صهیونیست‌ها بسیاری از کشور‌های عربی نیز ضعف و سهل‌انگاری بزرگی وجود دارد، در پاسخ به این سوال که سازمان همکاری اسلامی و اتحادیه عرب کجا هستند؟ گفت: «مواضع ضعیفی وجود دارد و موضع عادی‌سازان روابط شرم‌آور است و میزان وفاداری آن‌ها به دشمن صهیونیستی و سوء استفاده از مردم فلسطین را آشکار می‌کند.»

رژیم‌های غربی جنایتکار هستند و اجازه کشتن فلسطینی‌ها را داده‌اند

رهبر جنبش انصارالله تأکید کرد که آمریکا، فرانسه، انگلیس و کشور‌های غربی به دشمن صهیونیستی اجازه دادند تا فلسطینی‌ها را به هر طریقی بکشد.

وی افزود: «همه جنایات تصویر روشنی را ارائه می‌دهند که «رژیم‌های غربی جنایتکار هستند، چراکه غرب به این نهاد برای ارتکاب انواع جنایات از مصادره زمین گرفته تا مصادره حقوق، استقلال و آزادی دست باز داده است.»

وی اعلام کرد: «کشور‌های غربی می‌خواهند دشمن صهیونیستی نوک نیزه در منطقه عربی و عامل و بازویی برای هدف قرار دادن همه ملت باشد.»

سید الحوثی همچنین با بیان این‌که به مدت ۷ دهه، مردم فلسطین هیچ توجهی از سوی نهاد‌های بین‌المللی که خود را نگران حقوق مردم معرفی می‌کنند، دریافت نکرده‌اند، گفت: «دستورالعمل‌ها و تصمیمات شورای امنیت هیچ چیزی برای فلسطین فراهم نکرده است و از کودکان، زنان و غیرنظامیان در آن‌جا محافظت نکرد.»

رهبر جنبش انصارالله يمن همچنین گفت که آمریکایی‌ها شریک مستقیم جنایت رژیم صهیونیستی هستند و ظلم به مردم فلسطین یکی از روشن‌ترین مسائل و حقوق بشر است، اما تلاش می‌کنند آن را از بین ببرند و هدر دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۸ ۱۹ مهر ۱۴۰۲
درود خداوند بر شما مردم غیور یمن
آخرین اخبار