استفاده از توانمندی محلات در کنترل آسیب‌های اجتماعی

عضو شورای اسلامی شهر یزد گفت: استفاده از توانمندی‌های دفاتر تسهیل‌گر محلی و نهاد‌های اجتماعی محلات در جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی می‌تواند موثر باشد.

ترکمانی عضو شورای اسلامی شهر یزد گفت: استفاده از توانمندی‌های دفاتر تسهیل‌گر محلی و نهاد‌های اجتماعی محلات از جمله هیئت امنای مساجد، پایگاه‌های بسیج، پایگاه‌های سلامت، معتمدین و خیرین در جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی می‌تواند موثر و تکمیل کننده باشد.

او ضمن اعلام آمادگی برای همکاری‌های بیشتر در بحث پیشگیری، کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی با آموزش و پرورش نیز اظهار کرد: برای اینکه جامعه‌ای عاری از آسیب‌های اجتماعی داشته باشیم، لازم است موانع پیش روی را در جامعه پاکسازی کنیم و این وظیفه تمامی نهاد‌ها و سازمان‌ها است که نقش خود را به درستی ایفا نمایند.

به گفته عضو شورای اسلامی شهر یزد آموزش مهارت‌های زندگی به نوجوانان و جوانان به خصوص در محلات آسیب دیده شهر، عامل مهمی در زمینه ارتقای سلامت روانی جامعه است.

ترکمانی تصریح کرد: دوره‌های آموزشی توانمندسازی با نگاه جهادی و انقلابی در موضوعات اجتماعی نیز برای جامعه هدف در دستگاه‌های مختلف شهر یزد میتواند اقدام موثری در کنترل آسیب‌های اجتماعی باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار