ساماندهی متکدیان در دستور کار شهرداری

رئیس کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری شورای اسلامی شهر یزد از واگذاری ساختمان به بهزیستی برای جمع آوری و ساماندهی متکدیان خبر داد.

فاطمه زارع رئیس کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری گفت: در جلسه این کمیسیون مقرر شد شهرداری ساختمان‌های مجهزی را برای مرکز نگه داری از متکدیان و همچنین کودکان کار که از آسیب‌های اجتماعی محسوب می‌شوند، با هدف ساماندهی، به اداره بهزیستی واگذار کند.

او ادامه داد: طبق توافق نامه با اداره بهزیستی تامین ساختمان برای متکدیان از سوی شهرداری و تجهیزات داخل ساختمان به عهده اداره بهزیستی است که طی تفاهم نامه‌ای بزودی در اختیار سازمان بهزیستی قرار می‌گیرد. 

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر یزد از ارائه گزارش شهردار منطقه سه در خصوص وضعیت خدمات شهری و محیط‌زیست در منطقه نیز خبر داد و گفت: در شنبه‌های برخط که از منطقه سه مانند مناطق دیگر شهر بازدید صورت گرفت در منطقه سه برخی مشکلات خدماتی وجود داشت که از سوی شهرداری منطقه حدود ۷۵ درصد آن بررسی و حل شد.

زارع افزود: همچنین خرید تعدادی آب سردکن برای پارک‌های باد و سایه، راه آهن، کوهستان، مدیران، مهرآوران و پرستار، اجرای روشنایی پارک فیضیه و اجرای روشنایی و نصب مبلمان گذر فرهنگی پاسداران، نصب ست‌های بدنسازی پارک‌های شهرک پردیس، شهرک طوبی، مجموعه احمدی روشن، پارک آزادگان، پارک پرستار و پارک بلوار شهید قندی از مهمترین اقدامات حوزه خدمات شهری منطقه ۳ بود که در این کمیسیون این اقدامات مورد بررسی قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار