خوش خبری برای مردم آزادشهر / بوستان کمیل در آستانه افتتاح

مدیر شهرداری منطقه چهار یزد گفت: بوستان کمیل در مساحت بیش از ۹ هزار مترمربع با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی فعالیت‌های عمرانی، در هفته بسیج به بهره برداری می‌رسد.

سید ابوالفضل کشفی مدیر شهرداری منطقه چهار یزد گفت: بوستان کمیل واقع در خیابان موسی بن جعفر در مساحت ۹ هزار و ۵۰۰ مترمربع پس از تجهیز و تکمیل مبلمان شهری، روشنایی و فضای سبز همزمان با هفته بسیج در آذرماه در اختیار عموم مردم قرار می‌گیرد. 

او افزود: عملیات عمرانی این پروژه ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که ۴۱میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال هزینه برای شهرداری در برداشته است.

کشفی احداث پارک‌های درون محله‌ای را برای ایجاد نشاط و شادابی در بین مردم ضروری دانست و یکی از کمبود‌های ناحیه آزادشهر را نبود فضای سبز و بوستان‌های مناسب عنوان کرد.

او افزود: این منطقه با جمعیتی بالغ بر ۷۰هزارنفر به شدت از کمبود بوستان‌های خانواده رنج می‌برد که ایجاد این چنین فضاها، می‌تواند در کاهش آسیب‌های اجتماعی و ایجاد شور و نشاط بین خانواده‌ها موثر باشد.

مدیر شهرداری منطقه چهار یزد ضمن تشکر از شهردار، اعضای شورای شهر و مدیران قبلی منطقه چهار برای خرید باغی در بلوار شهید موحدین برای ایجاد بوستان خانواده، تصریح کرد: عملیات عمرانی این پروژه در آینده‌ای نزدیک آغاز می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار