رئیس کل دادگستری کرمان:

همکاری دستگاه قضایی و نیروی فراجا موجب شکست نقشه‌های دشمن می‌شود

حجت الاسلام حمیدی گفت: شهریور امسال، دشمنان برنامه‌هایی برای ایجاد اغتشاش داشتند که با همفکری‌ دستگاه قضایی و نیروی فراجا نقشه‌های آنان ناکام ماند.

همزمان با هفته نیروی انتظامی و در نشست مشترک شورای قضایی استان کرمان با شورای معاونین و روسای پلیس‌های تخصصی فرماندهی انتظامی استان کرمان، از زحمات حافظان امنیت و سبز پوشان فراجا در استان کرمان تجلیل و قدردانی شد.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی رئیس کل دادگستری استان کرمان در این جلسه با اعلام اینکه امروزه نیروی انتظامی مورد اعتماد مردم ایران و مقام معظم رهبری است، بیان داشت: امنیت در داخل مرز‌های ایران در سایه تلاش و زحمات شبانه روزی نیروی انتظامی است.

وی افزود: علی رغم توطئه‌های دشمنان ایران اسلامی برای اختلال، بی نظمی و ناامن کردن فضای درونی کشور، نیروی مقتدر فراجا در کشور و استان کرمان با همکاری سایر نهاد‌های امنیتی موفق به خنثی کردن تمام توطئه‌های آنان شده است.

حجت الاسلام حمیدی از ارتباط سازنده، موثر و مفید دادگستری کرمان و فراجای استان سخن به میان آورد و تصریح کرد: سیستم قضایی و قضات استان کرمان به عنوان حامیان نیروی انتظامی هستند و دستورات قضایی را به ضابطین ابلاغ می‌کنند.

این مقام ارشد قضایی عنوان کرد: در شهریورماه امسال دشمنان برنامه‌هایی برای ایجاد اغتشاش در کشور و حتی استان داشتند، اما با جلسات، همفکری‌ها و هماهنگی‌های دستگاه قضایی و نیرو‌های انتظامی و امنیتی نقشه‌های آنان ناکام ماند.

او خطاب به نیروهای خدوم انتظامی افزود: امیدواریم بتوانیم سهم کمی در قدردانی و تشکر از شما داشته باشیم و شایسته است با کمک و همکاری یکدیگر در فهم و درک مسائل مشترک بتوانیم ماموریت‌های خود را به بهترین شکل ممکن به سرانجام برسانیم.

فرمانده انتظامی استان کرمان نیز در پایان از حسن توجه قوه قضائیه به نیروی پلیس تشکر کرد و بیان داشت: نیروی مقتدر فراجا و قوه قضائیه هر دو در کنار هم و در انجام ماموریت‌های مختلف جهت برقراری امنیت پشتیبان یکدیگر هستند.

سردار ناصر فرشید افزود: من و همکارانم با پوشیدن لباس مقدس نظامی سوگند یاد کرده ایم که خدمتگزار مردم ایران باشیم و امیدواریم بتوانیم با حمایت دستگاه قضایی در این راه قدم‌های محکمی برداریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.