حمایت قضایی از نیروی انتظامی، ضامن توسعه قانونمندی در جامعه است

رییس دادگاه عمومی بخش شهداد، توسعه حمایت قضایی از نیروی انتظامی را ضامن افزایش قانونمندی در جامعه دانست.

رییس دادگاه عمومی بخش شهداد، توسعه حمایت قضایی از نیروی انتظامی را ضامن افزایش قانونمندی در جامعه دانست و گفت: نیروی انتظامی در چارچوب قانون و براساس حمایت‌های دستگاه قضایی می‌تواند در اجرای ماموریت‌های خود با اقتدار و صلابت بیش از پیش حرکت کند.

محمد گنجعلی زاده ضمن گرامیداشت هفته ناجا و تقدیر از تلاشگران این عرصه در کشور و استان کرمان، افزود: نیروی انتظامی به دلیل ارتباط مستقیم با مردم و براساس مسئولیت‌های سازمانی خود در تامین نظم و امنیت جامعه، همواره با سطح وسیعی از ماموریت‌ها و مسئولیت‌ها روبرو است که برای اجرای هرچه بهتر این ماموریت ها، نیاز به حمایت مردمی و نیز پشتیبانی‌های قانونمند دستگاه قضایی دارد.

وی تعامل موجود بین نیروی انتظامی و دستگاه قضایی در کشور را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: تاکنون بر مبنای تعاملات موجود بین دستگاه قضایی و نیروی انتظامی، اقدامات گسترده‌ای در کشور و استان کرمان از سوی نیروی انتظامی انجام شده است که باید از این اقدامات که زمینه ساز امنیت و آرامش عمومی است، تقدیر کرد.

رییس حوزه قضایی شهداد تاکید کرد: تعامل دو سویه بین دستگاه قضایی و نیروی انتظامی؛ در کنار توجه به جایگاه دستگاه قضایی در راستای نظارت بر عملکرد ضابطان از جمله نیروی انتظامی موجب می‌شود که ضمن مبارزه مقتدرانه با هرگونه تخلف، جرم و شرارت، با ایجاد و ارتقای امنیت، زمینه‌های توسعه همه جانبه این نظام فراهم گردد.

گنجعلی زاده تاکید کرد: معتقدیم که سبزپوشان نیروی انتظامی با اقتدا به هم رزمان آسمانی خود و با تاسی به مکتب سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در صحنه‌های مبارزه با ظلم، بی عدالتی و شرارت؛ گام برمی دارند و در راه حفظ امنیت، آرامش و تمامیت ارضی این مرز و بوم اسلامی؛ زیر پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران از جان دریغ ندارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار