دیدار مدیر کل و معاونان صدا و سیما مرکز همدان با فرمانده انتظامی استان

به مناسبت هفته نیروی انتظامی مدیر کل و معاونان صدا و سیما مرکز همدان با فرمانده جدید انتظامی استان دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،بمناسبت هفته نیروی انتظامی و با هدف ترویج و فرهنگ سازی فعالیتهای اجتماعی در جامعه، سردار امیری فرمانده انتظامی استان به همراه جمعی از معاونان این فرماندهی با مهدی دهقان نیری مدیر کل صدا و سیمای مرکز همدان و  معاونان مرکز دیدار کرد.

سردارامیری فرمانده انتظامی استان در این دیدار با قدردانی از رسانه ملی که همواره همگام و همسو با نیروی انتظامی باساخت سریال  ، فیلم  و برنامه های شاخص  در حوزه امنیت و نظم  اثر گذار است، گفت: صدا و سیمای مرکز همدان خود جوش و پر توان یاریگر پلیس در حوزه های مختلف بوده است.

سردار امیری با موثر خواندن برنامه های تولیدی و خبری از رادیو و تلویزیون شبکه استانی افزود:شبکه استانی برای ایجاد امنیت پایدار در استان ، فرهنگسازی ترافیکی،فرهنگسازی مبارزه با مواد مخدر وآگاه سازی خانواده ها و همچنین مبارزه با قاچاق کالا و ارز حرکت های سازنده و همکاری های کم نظیری انجام داده است که موجب شده استان همدان جزو امن ترین استان های کشور  باشد .

مدیر کل صدا و سیمای مرکز همدان هم با قدردانی از  خدمات  پلیس در حفظ و ایجاد نظم و آرامش و امنیت در  استان همدان گفت :ساخت برنامه های  فرهنگی و بالا بردن سطح آگاهی های مردم در حوزه امنیت و  اجتماعی از اولویت‌های صداوسیمای مرکز همدان است.

مهدی دهقان نیری با بیان اینکه برخی ناهنجاری ها و سوانح  اتفاق افتاده در جامعه در عصر دیجیتال از بستر فضای مجازی و برخی سایت ها هدفمند و هوشمندانه طراحی و رخ داده است ، اظهار داشت: در چنین فضایی برای پیشگیری از وقوع برخی معضلات اجتماعی لزوم همکاری پلیس فتا برای ساخت برنامه های آگاهی بخش به جامعه بیشتر حس می شود و صدا و سیمای مرکز همدان آمادگی کامل دارد در این زمینه با ساخت برنامه ها و همکاری با حرکت ها و پویش های فرهنگ سازانه یاریگر پلیس در جامعه باشد.

در این نشست  درباره  ساخت و راه اندازی استودیو پلیس و ایجاد سند و پیوست رسانه ای پلیس و رسانه استانی به عنوان دو ابزار قدرتمند برای حفظ امنیت پایدار و درنتیجه توسعه همه جانبه استان ، تبادل نظر  شد.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.