رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از پایانه صادراتی جیرفت بازدید می‌کند

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، نماینده استاندار در جنوب استان و تعدادی از مدیران کل جنوب کرمان از پایانه صادراتی جیرفت بازدید می‌کنند.

معاون امور صنایع اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از بازدید رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، نماینده استاندار در جنوب استان و تعدادی از مدیران کل جنوب کرمان از پایانه صادراتی بزرگ جیرفت خبر داد.

حسین سعیدی با اشاره به اینکه این پایانه سالانه ظرفیت سورتینگ، بسته بندی و صادرات ۷۰ هزار تن محصولات کشاورزی و گلخانه‌ای را دارد، افزود: پایانه صادراتی جیرفت که با پیگیری‌های اداره کل صمت جنوب کرمان احداث و پارسال به دست معاون رئیس جمهور فاز اول آن افتتاح شد می‌تواند تاثیر زیادی در صادرات محصولات کشاورزی و اقتصاد جنوب استان داشته باشد.

او افزود: به سبب اهمیت و نقش پایانه صادراتی جیرفت در صادرات محصولات کشاورزی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس به همراه تعدادی از مدیران ادارات کل جنوب استان و کشت و صنعت جیرفت از این پایانه بازدید می کنند.

معاون امور صنایع اداره کل صمت جنوب کرمان با بیان اینکه این پایانه صادراتی علاوه بر تاثیر در صادرات محصولات کشاورزی و گلخانه‌ای و اقتصاد استان، در مقوله اشتغال نیز نقش مهمی ایفا کرده است، تصریح کرد: پایانه صادراتی محصولات کشاورزی و گلخانه‌ای تاکنون جیرفت برای ۲۰۰ نفر به صورت مستقیم ایجاد اشتغال کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار