احساس امنیت در آذربایجان‌غربی بالاتر از کشور‌های منطقه است

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت:احساس امنیت شهروندان به‌ویژه در هنگام تردد‌های شبانه به بیش از ۸۳ درصد رسیده که از بسیاری کشور‌های منطقه بیشتر است.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی در آستانه هفته ناجا در حاشیه مراسم  تکریم و معارفه فرماندهی انتظامی مهاباد در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه امروزه با تلاش و همت کادر انتظامی و همراهی مردم به درجه‌ای از امنیت رسیده ایم که همگان آن را احساس می‌کنیم افزود: احساس امنیت شهروندان به‌ویژه در هنگام تردد‌های شبانه به بیش از ۸۳ درصد رسیده که از بسیاری کشور‌های منطقه بیشتر است.

سردار سرتیپ رحیم جهانبخش اظهار کرد: بدون امنیت و داشتن خیال آسوده امکان توسعه و پیشرفت در کشور میسر نبوده و برای حفظ آن تلاش خواهیم کرد.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی سپس با اشاره به فرارسیدن هفته وحدت ادامه داد: اصول و جهان بینی مذاهب اسلامی همگی واحد و در یک سو بوده و هیچ اختلافی در اصل اسلام نیست.

سردار جهانبخش با بیان اسلام هیچ خشونتی در اسلام وجود ندارد، اضافه کرد: استکبار جهانی با پدیده داعش به دنبال ضربه به اسلام بود که امروزه خود در دامن آن گرفتار شده است.

وی با بیان اینکه منفعت دشمنان در ایجاد تفرقه و نا امنی است، اظهار کرد: بدون جنگ و خونریزی در مناطق مختلف، فروش سلاح‌های جنگی برای مدعیان قدرت فراهم نیست و براین اساس دشمنان ما همواره به فکر ایجاد تفرقه و منفعت خودشان هستند.

روز گذشته سرهنگ یوسف اشرفی به عنوان فرمانده انتظامی جدید شهرستان مهاباد معرفی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.