آرامش در شهر/کشف ۲۰۰ کیلو انواع مواد مخدر در آذربایجان غربی

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی گفت: با اجرای طرح آرامش در شهر، بیش از ۲۰۰ کیلو انواع مواد مخدر در استان کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی آذربایجان غربی به خبرنگاران گفت: با اجرای طرح آرامش در شهر، بیش از ۲۰۰ کیلو انواع مواد مخدر کشف و ۴۲۵ نفر معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در استان جمع‌آوری و دستگیر شدند. 

سرهنگ ابراهیم جلیل پناه اظهار داشت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی، کاهش سرقت و در پاسخ به درخواست و مطالبات مردمی، طرح آرامش در شهر با موضوع جمع‌آوری و پاکسازی پاتوق معتادان متجاهر و همچنین دستگیری خرده‌فروشان با هماهنگی مرجع قضایی در شهرستان‌های تابعه استان و به ویژه شهر ارومیه اجرایی شد.

وی گفت: در نتیجه اجرای این طرح طی یک هفته گذشته، ۳۶۰ نفر معتاد متجاهر جمع آوری و ساماندهی شده اند؛ همچنین در این بازده زمانی ۶۵ نفر خرده فروش مواد مخدر نیز دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان با اشاره به اینکه با اجرای این طرح؛ ۱۳۲ محله پاکسازی، ۲ باند قاچاق مواد مخدر منهدم، ۷ نفر قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و ۴ دستگاه خودرو نیز توقیف شده است، تاکید کرد: اجرای این طرح به صورت مستمر و در راستای مطالبات مردمی ادامه خواهد داشت.

وی عنوان داشت: رفع دغدغه‌های مردم در راستای حفظ و ارتقاء نظم و امنیت در دستور کار پلیس است و از شهروندان درخواست می‌شود گزارش‌های خود در زمینه خرید و فروش مواد مخدر و تجمع معتادان متجاهر را به پلیس اعلام تا نسبت به پاکسازی و جمع‌آوری آنان اقدام شود.

سرهنگ جلیل پناه با بیان اینکه پلیس در راستای جمع آوری معتادان متجاهر و دستگیری خرده فروشان به صورت ویژه پای کار است، گفت: همه دستگاه‌ها و نهاد‌هایی که در این خصوص مسئولیت دارند، باید به صورت ویژه نسبت به این موضوع حساس بوده و اقدامات خود را انجام دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.