درخشش دانشجویان علوم پزشکی یزد در المپیاد علمی کشور

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در پانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی سراسر کشور موفق به کسب مدال طلای گروهی شدند.

امیر هوشنگ مهرپرور معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: در اختتامیه پانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی که با حضور وزیر و معاون آموزشی وزارت بهداشت برگزار شد، آقایان حسین قاسمی و سامان خوش کردار در حیطه آموزش پزشکی به مدال طلای گروهی و آقای امیرحسین طاهری در حیطه مدیریت نظام آموزش و سلامت به مدال نقره انفرادی رسیدند.

او افزود: کسب ۱۰ دیپلم افتخار در حیطه‌های مدیریت نظام آموزش و سلامت، استدلال بالینی، کارآفرینی، مدیریت کسب و کار‌های فناورانه و همگرایی در علوم پایه از دیگر دستاورد‌های دانشجویان این دانشگاه در این دوره از المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی سراسر کشور بود.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد خاطر نشان کرد: در مرحله غربالگری کشوری که توسط سازمان سنجش در تیرماه برگزار شد، از بین سه هزار و ۸۰۰ دانشجو، ۶۰۰ نفر در کشور به مرحله دوم صعود کردند که از این بین ۲۱ نفر از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد بودند که در تمامی پنج حیطه پذیرفته شدند.

او تصریح کرد: در مرحله دوم انفرادی که شهریورماه برگزار شد بر اساس نتایج اعلام شده، ۱۴ دانشجو به تهران اعزام و موفق به کسب این نتایج درخشان شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار