تأکید بر رفع موانع صادرات در خراسان شمالی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی با اشاره به اینکه حدود ۳۰ درصد از تولیدات استان در بخش کشاورزی است، تاکید کرد: برنامه ریزی و هدفگذاری درست برای افزایش صادرات این بخش بسیار حائز اهمیت است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی در جلسه کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی استان، گفت: برای ایجاد حرکت جهادی در توسعه صادرات، باید تمام مدیران دستگاه‌ها پای کار باشند.
ناصر فخر موحدی گفت : افزایش صادرات در استان توسعه و رشد تولید و همچنین منفعت برای صادرکننده و تولید کننده را به دنبال خواهد داشت.
او بر ریشه یابی و پیگیری افزایش صادرات در نیمه دوم امسال تاکید کرد و گفت: تمام مدیران دستگاه‌ها با مشارکت و همراهی به صورت جدی ورود پیدا کنند و استانداری نیز آمادگی هر نوع همراهی و مساعدت را برای رسیدن به هدف دارد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گفت : بررسی و افزایش مقاصد صادراتی جدید نیز باید مورد توجه باشد.
فخر موحدی همچنین بر تشکیل کمیته پایش به منظور حمایت و گفتگو با تجار و پیگیری رفع مشکلات آن‌ها و رفع موانع برای افزایش صادرات تاکید کرد.
او گفت: در زمینه توسعه صادرات استان جهش ایجاد خواهد شد، به شرطی که همه مدیران به صورت جدی ورود پیدا کنند و با حرکت جهادی موانع موجود مرتفع شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.