سردار فلاح‌زاده:

جهاد تبیین مهم‌ترین مأموریت مدیران کشور است

جانشین فرمانده سپاه قدس جهاد تبیین را مهم‌ترین مأموریت مدیران و دست‌اندرکاران در نظام اسلامی دانست.

سردار محمدرضا فلاح‌زاده جانشین فرمانده سپاه قدس جهاد تبیین را مهمترین مأموریت مدیران و دست‌اندرکاران در نظام اسلامی دانست و اظهار کرد: رمز پایداری و اقتدار جمهوری اسلامی ایران تبعیت محض از ولایت فقیه است و این مهم باید مد نظر دست‌اندرکاران قرار گیرد.

سردار فلاح‌زاده با اشاره به اهمیت اقدامات انجام شده در سطح کشور افزود: مردم داری باید در اولویت اجرایی همه دست‌اندرکاران باشد و اگر کار برای رضای خدا باشد حتما عاقبت بخیری و سربلندی در دنیا و آخرت خواهد داشت.

جانشین فرمانده سپاه قدس در ادامه با بیان این‌که انقلاب اسلامی در زمانی به وقوع پیوست که دین در تمام عرصه‌ها کنار زده شده بود، گفت: انقلاب اسلامی ایران پاسدار اسلام ناب محمدی در عصر کنونی است.

وی با اشاره به توطئه‌ها و فتنه‌های شوم استکبار جهانی علیه مکتب اسلام ناب محمدی، تصریح کرد: دشمنان در طول این سال‌ها با شبیخون و ناتوی فرهنگی، محاصره اقتصادی و تحریم و انواع و اقسام توطئه‌ها برای نابودی انقلاب تلاش کردند، اما به فضل خداوند و با رهبری‌های ولایت فقیه و همراهی مردم ناکام مانده و خواهند ماند.

وی با بیان این‌که انقلاب اسلامی را ناجی مظلومان و چراغ را هدایت انسان‌های آزاده در تمام جهان دانست و بیان کرد: بهره گیری از دستورات دین و تبیعت محض از، ولی امر مسلمین تنها مسیر امن رسیدن به سعادت و ساماندهی مشکلات کشور است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.