امام جمعه کوهبنان:

جهاد امروز جهاد تبیین برای بیان خدمات نظام اسلامی است

امام جمعه موقت کوهبنان گفت: جهاد امروز جهاد تبیین برای بازگویی خدمات انقلاب اسلامی برای مردم است .

نماز جمعه شهر کوهبنان به امامت حجت الاسلام سید عباس کاظمی در مسجد جامع واقع در محله انصار کوهبنان برگزار شد.

حجت الاسلام سید عباس کاظمی پس از دعوت همگان به تقوای الهی گفت: ولادت با سعادت نبی مکرم اسلام و فرزند برومندش امام صادق را در پیش داریم که این مهم را خدمت مسلمین جهان و شما نمازگزاران تبریک می‌گویم.

او با استناد به کلام نورانی پیامبر اکرم تاکید کرد: رضایت خانواده از جمله عواملی است که باعث حضور انسان در بهشت و سعادت او می‌شود.

امام جمعه موقت کوهبنان افزود:توجه به امور معنوی و مادی، مدیریت خانواده، تقسم کار و همکاری اعضای خانواده، محبت و ابراز علاقه دو طرفه از جمله عواملی است که باعث استحکام خانواده می‌شود.

او ابراز داشت: دشمن تمام توجه خودرا معطوف به خانواده کرده و در راستای فروپاشی این نهاد مقدس گام بر می‌دارد تا به اهداف شوم خود برسد.

خطیب جمعه کوهبنان تصریح کرد: در هفته وحدت قرار داریم در حالی که امروز وحدت جز ضروریات دین هست چرا که دشمن در راستای تفرقه بین شیعه و سنی اقدام کرده تا بتواند کشور را تجزیه کند لذا باید منویات مقام معظم رهبری را در این راستا مد نظر قرار بدهیم.

او اظهار کرد: باید به مجالس جشن و سرور در این ایام توجه ویژه داشته باشیم و در کنار آن در راستای شناخت پیامبر اکرم خصوصا در خصوص عبادت، سیاست، جهاد، مردم داری، امر به معروف و نهی از منکر  اقدام کنیم.

حجت الاسلام کاظمی تصریح کرد: امام صادق (ع) در طول امامت ۳۴ ساله در راستای جهاد تبیین گام برداشت و با تربیت شاگردان مجرب باعث حفظ و گسترش اسلام و خدمت رسانی بیشتر و بهتر به مردم شد.

او افزود: جهاد امروز جهاد تبیین است تا خدمات انقلاب اسلامی برای مردم بازگو شود، زیرا دشمن قصد دارد مردم خدمات ارزشمند انقلاب را نبینند.

امام جمعه موقت کوهبنان بیان داشت: مقام معظم رهبری توجه همگان به جهاد تبیین و خدمت بی منت به مردم را توصیه می‌کنند. 

برچسب ها: جهاد تبیین ، خانواده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار