شهدا مسیر ایستادگی و خدمت را به ما نشان دادند

استاندارگیلان گفت: شهدا مسیر ایستادگی و خدمت را به ما نشان دادند و ما باید با شجاعت و خدمت صادقانه و اقتدار در ادامه مسیر شهدا گام برداریم.

اسدالله عباسی امروز با حضور در مراسم مهمانی لاله‌ها درگلزار شهدای رشت با اشاره به ایثار و رشادت‌های شهدا در ۸ سال جنگ تحمیلی گفت: شهدا مسیر ایستادگی و خدمت را به ما نشان دادند و ما باید با شجاعت و خدمت صادقانه و اقتدار در ادامه مسیر شهدا گام برداریم. 

استاندار گیلان با بیان اینکه انقلاب شکوهمند اسلامی بر گرفته از آرمان‌ها، اندیشه‌ها و اعتقادات دینی ما و شهدای کربلاست، افزود: دوران ۸ سال جنگ تحمیلی صف آرایی جبهه باطل برابر حق بود که ملت ایران با سلاح ایمان و نصرت الهی و رهبری داهیانه امام خمینی (ره) پیروز این میدان بودند.

وی با اشاره به توطئه‌های مختلف دشمنان از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون درجنگ تحمیلی، تحریم اقتصادی، فرهنگی و جنگ ترکیبی گفت: تلاش دشمنان ضربه به نظام و کشور ایران است که ما باید برای دفاع از حقانیت قرآن، امت و اسلام در برابر استکبار جهانی و ظلم ایستادگی کنیم.

دکتر اسدالله عباسی با تاکید بر لزوم جهاد تبیین افزود: رییس جمهور با دو حرکت در ۲ زمان مشخص با نشان دادن عکس حاج قاسم در سازمان ملل، بر تروریست بودن آمریکا تاکید و با گرفتن قرآن در دست، قرآن سوزی را محکوم کرد.

وی با تاکید بر وحدت، همدلی و وفاق زیر سایه ولایت فقیه،  خواستار خدمات رسانی صادقانه و خالصانه برای مردم شد.

«ما متحدیم» شعار امسال هفته دفاع مقدس بود و امروز، آخرین روز از هفته دفاع مقدس با عنوان «نیرو‌های مسلح، بسیجیان، جهادگران، روحانیت، عشایر، روستاییان و پیش‌مرگان کرد مسلمان» نامگذاری شده است.

برچسب ها: شهدا ، خدمت به مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.