مدیرکل کمیته امداد استان زنجان:

۱۱۰ واحد مسکونی در مناطق روستایی زنجان به مددجویان تحویل شد

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: ۱۱۰ واحد مسکونی در مناطق روستایی استان طی سال جاری تکمیل و به مددجویان تحت حمایت تحویل شده است.

روح‌الله صالحی مدیرکل کمیته امداد استان زنجان بااشاره به تحویل ۱۱۰ واحد مسکونی در مناطق روستایی زنجان به مددجویان گفت: ۱۱۴ واحد مسکونی دیگر در مناطق روستایی استان در حال ساخت است.

وی گفت: برنامه کمیته امداد استان مسکن‌دار شدن همه مددجویان روستایی تا پایان سال جاری است و اقدامات لازم در این زمینه با همکاری دستگاه‌های مرتبط پیگیری می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: تأمین مسکن از برجسته‌ترین خدمات کمیته امداد است و هرساله بخشی از مشکل مسکن نیازمندان توسط این نهاد برطرف می‌شود.

وی با بیان اینکه برای پیشبرد برنامه‌های مسکن، تحول در مدیریت، تعهد در برنامه‌ریزی و مشارکت در تامین منابع نیاز است، خاطرنشان کرد: راه‌ حل مشکلات اقتصادی از جمله مسکن، اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است البته بدون مشارکت مردم منابع مورد نیاز برای تامین مسکن مددجویان تامین نمی‌شود.

صالحی با تأکید بر اینکه مسکن نیازمندان یکی از اولویت‌های کمیته امداد است، گفت:مسکن مناسب، مکملی برای توانمندسازی اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی خانوارهای تحت حمایت است، چراکه توانمندسازی واقعی بدون تامین مسکن مناسب، امکان‌پذیر نخواهد بود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه در حوزه اشتغال نیز یک هزار و ۱۰۰ شغل توسط کمیته امداد اجرا شده است، اضافه کرد: تعهد کمیته امداد در سال جاری ایجاد اشتغال برای بیش از پنج هزار و ۸۰۰ نفر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.