اتصال ۹۴۸ فروشگاه در قزوین به شبکه ملی اعتبار

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: ۹۴۸ فروشگاه کوچک و زنجیره‌ای در این استان با ۲ هزار و ۲۰۰ دستگاه کارتخوان به شبکه ملی اعتبار (مدیریت یارانه اعتباری) متصل است.

عین الله کشاورز ترک  مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: از این تعداد دستگاه کارتخوان تاکنون یک هزار و ۴۳ دستگاه برای کالابرگ الکترونیکی تراکنش داشته اند.

وی اضافه کرد: فروشگاه‌های جدیدی که تمایل دارند به شبکه ملی اعتبار متصل شوند، می‌توانند درخواست خود را به این اداره کل ارایه دهند تا پس از بررسی‌های لازم و در کمترین زمان ممکن امکان خرید اعتباری برای آن‌ها نیز فعال شود.

کشاورز ترک خاطرنشان کرد: خانواده‌ها همچنین می‌توانند برای استفاده از کالابرگ‌های الکترونیکی خود و با در دست داشتن یکی از کارت‌های بانکی سرپرست خانوار به نزدیک‌ترین فروشگاه زنجیره‌ای محل زندگی خود مراجعه کنند.

به گفته این مسوول، امکان خرید به صورت اعتباری برای ۲۰۰ هزار نوع محصول غذایی در ۱۱ گروه کالایی ایجاد شده است که تمامی محصولات خریداری شده نیز به وسیله بارکد رصد و قابل نظارت است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین خاطرنشان کرد: از متصدیان فروشگاه‌های زنجیره‌ای می‌خواهیم که برای آشنایی بیشتر در خصوص خرید کالا برگ‌های الکترونیکی، این امکان را برای خریداران خود ایجاد کرده و به آنان توضیحات کامل را بدهند.

وی یادآور شد: فروشگاه‌هایی که به شبکه ملی اعتبار متصل هستند بایستی نحوه امکان خرید از طریق کالا برگ‌های الکترونیکی را برای خریداران خود فراهم آورند.

گفتنی است در استان قزوین ۳۸۰ هزار خانوار مشمول استفاده از کالابرگ الکترونیکی هستند که تاکنون ۵۰ هزار خانوار از این طریق مبادرت به خرید می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.