۵۰ هزار خانوار قزوینی با کالابرگ الکترونیکی خرید کردند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قزوین گفت: بیش از ۵۰ هزار خانوار قزوینی در دهک‌های یک تا پنج از مبالغ کالابرگ‌های الکترونیکی خرید کردند.

عین الله کشاورز ترک مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قزوین گفت: خانوار دهک یک تا پنج می‌توانند با شماره گیری کد #۱۴۶۳*۵۰۰* از میزان اعتبار کالابرگ الکترونیکی خود مطلع شوند.

وی اضافه کرد: پیشنهاد می‌کنیم خانوار‌های ساکن استان قزوین از امتیاز کالابرگ خود به میزان یک میلیون و ۲۰۰ هزار ریال که به صورت ماهانه شارژ می‌شود، استفاده کنند.

کشاورز ترک، با بیان اینکه امکان برداشت نقدی از کالا برگ‌های الکترونیکی وجود ندارد، خاطرنشان کرد: خانواده‌ها می‌توانند با دردست داشتن یکی از کارت‌های بانکی سرپرست خانوار به فروشگاه‌های سطح شهر مراجعه کرده و به متصدی واحد بگویند که می‌خواهند از اعتبار کالابرگ استفاده کنند.

به گفته این مسوول، ماهانه به سرپرستان خانوار‌های دهک یک تا پنج این استان ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای کالا برگ‌های الکترونیکی تخصیص می‌یابد.

کشاورز ترک به همکاری فروشگاه‌های استان در فروش کالابرگ‌های الکترونیکی اشاره کرد و یادآور شد: ۱۱ قلم کالا مشمول خرید کالابرگ‌های الکترونیکی است که برخی از فروشگا‌ها در راستای همکاری بیشتر برای این کالا‌ها نیز تخفیف لحاظ کرده‌اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین خاطرنشان کرد: اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی با هدف بهره مندی خانواده‌ها از کالا‌های اساسی بوده که در این رابطه قزوین رتبه نخست کشوری را نیز کسب کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.