دیدار مردم سیستان و بلوچستان با رهبری نمایش بصیرت بود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تفتان گفت: دیدار اخیر اقشار مختلف مردم فارس و بلوچ و شیعه و سنی سیستان و بلوچستان با رهبر معظم انقلاب اوج ولایت مداری و بصیرت آنان را به نمایش گذاشت.

 سرهنگ پاسدار مهدی قویدل حیدری،  در اجتماع مردم شهرستان تفتان، با اشاره به دیدار هزاران نفر از آحاد مردم و مسئولان استانی و لشکری با رهبر معظم انقلاب بیان کرد: رهبری در این دیدار بیانات مهم و راهبردی عنوان کردند که مسئولان باید آن را سر لوحه برنامه‌های خود قرار دهند.

وی ادامه داد: رهبر انقلاب در اجتماع پرشور مردم استان به تحولات جامعه اشاره و خطاب به مسئولان رهنمود داشتند که نگذارند دشمن با موج تفرقه افکنی میان ملت مسلمان شکاف بیاندازند و جوانان را به هوشیاری و تفکر نسبت به انحرافات در جامعه تشویق کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تفتان در ادامه جنایت تروریستی اخیر در این شهرستان را محکوم و با ناجوانمردانه توصیف کرد، ضرورت حفظ وحدت و همگرایی در جامعه و شناسایی ترفندهای تفرقه افکنانه دشمنان و خنثی سازی تهدیدات را مورد تاکید قرار داد.

وی همچنین با در گرامی داشت هفته دفاع مقدس با معتمدین محلی و ریش سفیدان این شهرستان به منظور ایجاد همدلی و اتحاد روز از افزون در جامعه دیدار و با آنان گفت وگو کرد.

قویدل حیدری نقش بزرگان و ریش‌سفیدان استانی را در راستای روشنگری و بصیرت افزایی با اهمیت خواند و بیان کرد: تکریم بزرگان و ریش‌سفیدان، نه تنها در جامعه مورد تأکید قرار گرفته، بلکه تکریم بزرگان قابل تعمیم به تمام اقشار و رده‌های جمعیتی است.

فرمانده ناحیه با بیان اینکه ریش‌سفیدان به خاطر جایگاهی که میان مردم دارند در موارد حساس به کمک سیستم‌های قانونی می‌روند، گفت: افراد معتمد و مصلحت‌اندیش محلی همچنان در کنار دستگاه‌های امنیتی و قضائی در ایجاد امنیت پایدار در منطقه نقش‌آفرین هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار