باید با درس‌گرفتن از تاریخ دشمن را بشناسیم

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه زاهدان گفت: باید از تاریخ درس گرفت و دشمن خود را شناخت یکی از این موارد موضوع قانون کاپیتولاسیون است.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد رنجبر  بیان کرد: یکی از موضوعاتی که برای ما عبرت است تصویب لایحه ننگین کاپیتولاسیون در مجلس شورای اسلامی در زمان قبل از انقلاب است.
 
وی ادامه داد: باید از تاریخ درس بگیریم و دشمن خود را به‌خوبی بشناسیم، یکی از این موارد موضوع قانون کاپیتولاسیون است.
 
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه زاهدان تصریح کرد: در زمان حال نیز صهیونیست واضح بیان می‌کنند سایر انسان‌ها غیر از یهود انسان نیستند؛ سایر افراد غیر یهود حیواناتی در شمایل انسان هستند.
 
وی افزود: به عقیده صهیونیستی آن انسان‌های دیگر باید در خدمت یهود باشند و بسیار واضح این مطلب را بیان می‌کند اگر انسانی غیر از یهود کشته شود در نظر آنان مثل این است که حیوانی کشته شود.
 
حجت‌الاسلام‌والمسلمین رنجبر تشریح کرد: نگاه دنیای استکبار و ظلم به سایر افراد بشر نیز این گونه است دنیای استکبار می‌گوید بشر باید به من خدمت کند، در زمان رژیم منحوس پهلوی و قبل از انقلاب اسلامی مستشارانی که برای موضوعات علمی، نظامی و... به ایران می‌آمدند.
 
وی مطرح کرد: این مستشارانی که در ایران حضور داشتند بیان می‌کردند که به علت وحشی بودن مردم و ملت باید از آنان حق توحش گرفت و براین‌اساس قانون کاپیتولاسیون را در مجلس شورای اسلامی مصوب کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار