دوازدهمین جشنواره حدیث در نیروی دریایی کنارک برگزار شد

دوازدهمین جشنواره حدیث با محوریت کتاب نماز در سیره و سخن امام علی(ع) ویژه کارکنان پایور و وظیفه، خانواده‌ها و دانشجویان منطقه سوم دریایی نبوت کنارک برگزار می‌شود.

مسوول قرآن، عترت و نماز منطقه سوم نبوت نیروی دریایی ارتش (کنارک) اظهار کرد: این جشنواره در مرحله مقدماتی طی بازه زمانی مهر و آبان‌ماه به صورت غیرحضوری در سطح منطقه و همزمان با سایر مناطق و یگان‌های نداجا برگزار خواهد شد.

ناوسروان سعید ملایی افزود: مرحله دوم این جشنواره نیز به صورت غیر حضوری ویژه منتخبان مرحله نخست انجام می‌شود، سپس برگزیدگان برای رقابت با برترین‌های ادارات ارتش چون نیروی زمینی، هوایی، پدافند هوایی و ستاد آجا در آذرماه با هم به رقابت می‌پردازند.

وی بیان کرد: متقاضیان علاقه‌مند برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام می‌توانند به اداره قرآن، عترت و نماز منطقه یا مجمع فرهنگی حضرت فاطمه الزهرا(س) کنارک مراجعه کنند یا با شماره‌های ۰۵۴۳۵۳۸۶۲۲۵ و ۰۹۹۱۹۶۷۴۹۵۴ تماس بگیرند.

مسوول قرآن، عترت و نماز منطقه سوم نبوت نیروی دریایی ارتش (کنارک) گفت: به برترین‌ها در سطح منطقه سوم نبوت کنارک، کمک‌هزینه سفر به مشهد مقدس، قم و جوایز نقدی همراه با تقدیرنامه اهدا می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار