بیانیه مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان به مناسبت هفته دفاع مقدس

سرتیپ دوم غلامرضا جعفری مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیانیه‌ای صادر کرد.

سرتیپ دوم  غلامرضا جعفری  مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:
هفته‌ی دفاع مقدّس فرصت مغتنمی است برای بازشناسی حماسه عظیمی که با ایثار و فداکاری فرزندان برومند این مرز و بوم افسانه شکست ناپذیری در برابر قدرت های سلطه گر و باطل و همچنین برتری ایمان را رقم زده است.

این حماسه بزرگ الهام بخش است و هرگز نباید مورد غفلت واقع شود. این رویداد آثار و برکات زیادی دارد و به گنجینه ای ارزشمند و هویت ساز تبدیل شده و بایستی به نسل های بعد نیز منتقل شود. رشادت جوانان، از خودگذشتگی و ایثار فرماندهان، یک رنگی و یکدلی، وحدت و انسجام مردم، توکل به خداوند، توسل به ائمه، تبعیت محض از فرامین رهبر، تلاش مضاعف، برنامه ریزی دقیق، اتکا به توانمندی های داخلی و اعتماد به جوانان و نوجوانان عامل پیروزی بوده و بایستی این رویکردها در جامعه ساری و جاری و برای آحاد مردم تبیین گردد.

اگر امروز، ايران اسلامي آزاد و مقتدر در جهان مي درخشد و با وجود مشكلات عديده‌ي اقتصادي، مقتدر و با صلابت ايستاده و به زانو در نيامده است؛ اگر نيروي دريايي مقتدر جمهوري اسلامي نيمي از كره زمين را با موفقيت و بدون اتكاء به هيچ كشور ديگري طي مي كند و قدرت نظامي مردم ايران را به رخ جهانيان مي كشد؛ اگر آمريكا و متحدان سنتي اش و تمامي مستبدين عالم در اجراي توطئه هاي خود در غرب آسيا، ناكام و شكست خورده و زبون هستند؛ اگر داعش، القاعده، و تمامي تكفيري ها نابود شده و از بين رفته اند؛ به يقين حاصل پايمردي و رشادت امت نستوه و قهرمان پرورمان و ثمره ي خون شهداي گلگون كفن و از خودگذشتگي ايثارگران در آن سال هاي نوراني و پر از حماسه است.

اینجانب و کارکنان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان سیستان و بلوچستان ضمن تجدید بیعت با مقام عظمای ولایت و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) و گرامیداشت چهل و سومین سالگرد دفاع مقدس، ادامه راه امام راحل و شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس و تبیین دقیق ارزش‌های آن را نیاز دائمی کشور و موجب زنده ماندن روح مقاومت و ضامن حیات طیبه کشور می‌داند.

 

   

برچسب ها: دفاع مقدس ، حفظ آثار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار