۳۰ تانکر هزار لیتری آب در بین محرومان چابهاری توزیع شد

فرمانده پایگاه دریایی امام علی (ع) نیروی دریایی سپاه گفت: با هدف محرومیت‌زدایی و رفع مشکلات آب آشامیدنی مردم شهرستان تعداد ۳۰ عدد تانکر هزار لیتری بین اقشار توزیع شد.

محمد نوذری گفت: با توجه به بحران کمبود آب و خشکسالی مستمر چندساله در جنوب سیستان و بلوچستان که باعث بروز مشکلات زیادی در زندگی روزمره و حتی کشاورزی و دامداری مردم منطقه شده آبرسانی به مناطق محروم و بی آب جزو برنامه‌های همکاران ما در قرارگاه جهادی امام علی (ع) نیروی دریایی سپاه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه رفع مشکل کمبود آب آشامیدنی به صورت موقت، باید ادامه داشته باشد، تصریح کرد: تا زمانی که به صورت دائم مشکل آب آشامیدنی شهروندان نواری خط ساحلی رفع شود در تلاشیم با فعالیت‌ها جهادی بخشی از نیاز‌های مردم را تأمین کنیم.

فرمانده پایگاه دریایی امام علی (ع) چابهار گفت: در راستای اجرای پروژه آبرسانی و به منظور استفاده از آب آشامیدنی بهداشتی در بین روستائیان و مناطقی که دچار تنش آبی هستند در «طرح سقا» به مناسبت ماه محرم تعداد ۳۰ عدد مخزن ذخیره آب ۱۰۰۰ لیتری ثابت در روستا‌های نوار ساحلی شرق و غرب چابهار توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه اولویت مهم سپاه پاسداران خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی است، تصریح کرد: با وجود گرمای طاقت‌فرسا و شرایط بحرانی که روستا‌های ساحلی در آن قرار دارند، قرارگاه جهادی امام علی (علیه‌السلام) نیروی دریایی سپاه چابهار در عرصه خدمت‌رسانی و مردم‌یاری در حال خدمت رسانی بی‌منت است.

نوذری با بیان اینکه در فصل گرما نیاز‌های آبی مردم بیشتر از فصل‌های دیگر است، اظهار کرد: در تلاشیم که بتوانیم تا پایان فصل گرما خدمات آبرسانی را به‌صورت سقایی و توزیع مخزن ذخیره را در دیگر روستا‌های نوار ساحلی شهرستان چابهار و کنارک به انجام برسانیم.

برچسب ها: آبرسانی ، آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار