افتتاح ۴ پروژه در هفته گردشگری آذربایجان غربی

مدیرکل میراث‌فرهنگی و گردشگریآذربایجان غربی گفت: به‌مناسبت هفته گردشگری چهار پروژه گردشگری با سرمایه‌گذاری ۱۳۲۶ میلیارد ریالی در استان افتتاح می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی با بیان اینکه به‌مناسبت گرامیداشت هفته گردشگری چهار پروژه با سرمایه‌گذاری یک هزار و ۳۲۶ میلیارد ریالی در استان افتتاح می‌شود افزود: این طرح ها یک هتل سه ستاره، یک واحد بوم گردی و دو دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در ارومیه را شامل می شود.

مرتضی صفری اظهار کرد: یکی از این پروژه‌ها هتل سه‌ستاره در ارومیه بوده که با سرمایه‌گذاری یک هزار و ۳۰۰ میلیارد ریالی احداث شده و با بهره‌برداری از آن برای ۵۰ نفر اشتغال ایجاد می‌شود. 

وی افزود: همچنین در این هفته یک واحد بوم‌گردی با سرمایه‌گذاری ۲۰ میلیارد ریالی و ایجاد اشتغال برای پنج نفر به بهره‌برداری می‌رسد. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه دو دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در ارومیه نیز در هفته گردشگری افتتاح می‌شود، گفت: میزان سرمایه‌گذاری در این دو دفتر نیز در مجموع ۶ میلیارد ریال بوده و برای پنج نفر اشتغال‌زایی می‌شود. 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.