بیش از ۵۶۰ کیلوگرم موادمخدر در سیستان و بلوچستان کشف شد

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام باند قاچاق با کشف بیش از ۵۶۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در این استان خبر داد.

سردار دوستعلی جلیلیان گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر سیستان و بلوچستان با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از حمل محموله سنگین مواد مخدر توسط اعضای یک باند مسلح و سازمان یافته قاچاق که قصد انتقال محموله‌های مواد مخدر از شهرستان‌های جنوبی استان به عمق کشور را داشتند، شناسایی کردند.

وی افزود: تیم‌های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس با کنترل تحرکات اعضای این باند سرانجام در ۴۸ ساعت گذشته تیمی از اعضای این باند مسلح را که با سه دستگاه خودرو سواری در حال جابه جایی محموله سنگین مواد مخدر در مسیر‌های فرعی شهرستان ایرانشهر بودند، شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ که خود را در محاصره پلیس دیدند با تیراندازی به سمت مأموران قصد فرار از محل را داشتند که با برتری ابتکار عمل پلیس، عرصه را برخود تنگ دیدند و با رها کردن خودرو‌ها به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

وی ادامه داد: در این عملیات ها، با اقدام ضربتی پلیس مبارزه با مواد مخدر در استان و شهرستان ایرانشهر با درگیری‌های مسلحانه پنج سوداگر مرگ دستگیر و سه دستگاه خودرو نیز توقیف که در بازرسی از آن‌ها مقدار ۵۶۰ کیلوگرم انواع مخدر کشف شد.

سردار جلیلیان با اشاره به ادامه تحقیقات برای شناسایی و دستگیری دیگر اعضای متواری این باند مسلحانه از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در رابطه با فعالیت باند‌ها و فروشندگان مواد مخدر را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند تا پلیس در کمترین زمان ممکن با سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت برخورد قاطع کند.

برچسب ها: موادمخدر ، کشف مواد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار