فعالیت ۲۳ تشکل دانشجویی در آموزشکده دخترانه الزهرا مشهد

رئیس آموزشکده دخترانه الزهرا (س) مشهد از فعالیت ۲۳ تشکل دانشجویی در قالب انجمن های علمی، کانون‌ها و نشریات خبر داد.

فرزانه حفیظی گفت: آموزشکده دخترانه الزهرا (س) با بیش از ۲۸۰۰ نفر جمعیت دانشجویی، هر ساله بیش از ۱۰۰۰ دانشجو در ۲۰ کد رشته در مقاطع کاردانی و کارشناسی برای دوره روزانه و شبانه پذیرش می‌کند.

رئیس آموزشکده الزهرا مشهد (س) افزود: طی دو سال اخیر، ۶ عنوان نشریه تخصصی دانشجویی با مجوز وزارت علوم در بخش نشریات، فعالیت خود را آغاز کردند که در این زمینه رشد ۳ برابری را شاهد بودیم و همچنین از ۲ عنوان انجمن علمی دانشجویی به ۸ مورد رسیدیم.

حفیظی بیان کرد: فراهم آوردن زمینه‌های فعالیت علمی و پژوهشی برای دانشجویان یکی از ضروری‌ترین عرصه‌ها در دانشگاه‌ها می‌باشد و این فضا علاوه بر رشد تخصصی جوانان به ارتباط موثر و سازنده با اساتید نیز منجر خواهد شد.

وی اضافه کرد: خوشبختانه فضای دانشجویی این مرکز از شور و نشاط خوبی برخوردار است و همه ساله در عرصه‌های مختلف علمی و تخصصی شاهد درخشش دانشجویان هستیم.

حفیظی تصریح کرد: جمعی از دانشجویان آموزشکده دخترانه الزهرا مشهد مقدس در هجدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای سراسر کشور، حائز ۱۰ رتبه اول و دوم شدند.

وی در پایان گفت: فعالین برتر دانشجویی در نشریات تخصصی که در رقابت ملی جشنواره حرکت تحت نظارت وزارت علوم گوی سبقت را ربوده بودند به زودی به بنیاد ملی نخبگان معرفی خواهند شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار