رییس ستاد انتخابات کشور تصریح کرد؛

پیش ثبت نام حدود ۴۸ هزار نفر متقاضی نمایندگی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی

شاهچراغی گفت: برگزاری انتخابات پرشور و مردمی از اهداف مهم ملی است که برای تحقق آن از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات استفاده می‌شود.

رییس ستاد انتخابات کشور امروز در جمع اعضای ستاد انتخابات گیلان در رشت، انتخابات را مظهر تجلی مشارکت ملی برای تعیین سرنوشت کشور دانست و گفت: دست اندرکاران برگزاری انتخابات یازدهم اسفندماه ۱۴۰۲، باید از همه ظرفیت‌ها و امکانات برای برپایی انتخاباتی پرشور و مردمی بهره بگیرند و این هدف مهم ملی را در نظام اسلامی تحقق ببخشند.

محمد تقی شاهچراغی همچنین با بیان اینکه در مرحله‌ی پیش ثبت نام، حدود ۴۸ هزار نفر در سراسر کشور برای رقابت در عرصه‌ی انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرده اند، افزود: روند بررسی مدارک ثبت نام کنندگان هم اکنون در حال انجام و ۲۶ مهر پایان مهلت اصلاح یا تحویل دوباره مدارک خواسته شده در سامانه است.

معاون سیاسی وزیر کشور در ادامه با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب، ۴ اصل امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت را برای برگزاری انتخابات مردمی مهم دانست و افزود: این امربا جدیت در انتخابات اسفند ۱۴۰۲ دنبال خواهد شد.

استاندار گیلان هم در این نشست بر لزوم تداوم ارتباط و تعامل مجموع مدیران و دست اندرکاران اجرایی با مردم برای افزایش رضایتمندی عموم جامعه تاکید کرد و گفت: یکی از مشخصه‌های بارز دولت سیزدهم، مردمی بودن است و این مهم در بستر درک شرایط و پیگیری مطالبات مردم عینیت می‌یابد.

دکتر اسدالله عباسی با بیان اینکه در طول ۴۵ سال گذشته، مردم همواره با حضور پرشور و گسترده، حماسه‌های ماندگاری را درعرصه‌های حساس از جمله انتخابات خلق کرده اند، افزود: بی شک امسال هم این رویداد ملی با همت عموم مردم رقم خواهد خورد.

 محمد جلایی، رییس ستاد انتخابات گیلان هم در این نشست در گزارشی با اشاره به اینکه ۳ هزار و ۱۰۰ صندوق در ۱۳ حوزه‌ی انتخابیه‌ی استان پیش بینی شده، افزود: در انتخابات ۱۱ اسفندماه امسال، ۴۵ هزار نفر برگزاری و نظارت انتخابات گیلان را برعهده دارند، که ۳۰ هزار نفر هیات اجرایی و ۱۵ هزار نفر هم ناظران هستند که روند برگزاری انتخاباتی سالم، مردمی، امن و رقابتی را در استان نظارت خواهند کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.