شهدا معجزه دفاع مقدس و پر افتخار‌ترین قطعه تاریخ ملت

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهدا برترین نماد‌های عظمت ملت هستند و معجزه دفاع مقدس پر افتخار‌ترین قطعه تاریخ ملت است.

 معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در یادواره ۲۹۰ شهید ذوب آهن و شهید شاخص کارگری کشور شهید محمد کاظم زاده گفت: امروز همه پیشرفت و توسعه کشور را مدیون خون شهدا هستیم.

سردار نقدی با اشاره به دسیسه دشمنان برای به زانو در آوردن انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس افزود: خالقان دفاع مقدس پایگاه عظیمی در دنیا ایجاد کردند که امروز ایران اسلامی ندای حق طلبی در دنیا سر می‌دهد و راه مقاومت و ایستادگی را به جهان اسلام نشان دادند.

او با بیان اینکه امروز کشور در همه بخش‌ها پیشرفت‌های شگرف و توسعه همه جانبه داشته است گفت: سرمنشا پیشرفت صنایع مختلف به ویژه صنایع فولاد کشور با خودکفایی و بومی سازی تجهیزات به دفاع مقدس و خودباوری بر می‌گردد.

معاون هماهنگ کننده سپاه  با اشاره به اخلاق منش و رفتار شهید محمد کاظم زاده شهید شاخص جامعه کارگری کشور در سال ۱۴۰۲ افزود: فداکاری خودباوری و ایستادگی روی پای خود مهمترین درس این شهید به جوانان و جامعه صنعتی کشور است.

سردار نقدی افزود: شهدا به ما آموختند تا از هر تهدیدی فرصت بسازیم همچون شهید طهرانی مقدم که از دل موشک باران کشور در دوران دفاع مقدس، امروز به توانایی ساخت موشک‌ها با فناوری روز تبدیل کرد.

او گفت: خودباوری از آموزه‌های شهدا بود که با دستان خالی فاصله چند ده ساله با دنیا را کوتاه کردند و کشوری که برای تامین سیم خاردار مشکل داشت امروز به ما در خواست سلاح می‌دهند که این نتیجه خودباوری و اعتقاد به وعده الهی برای یاری است.

سردار نقدی گفت: امروز آمریکا رو به افول با یک اقتصاد ورشکسته و سیاست ورشکسته روبروست و به زودی شاهد نابودی این دشمن قسم خورده و شکست‌های او در منطقه هستیم.

او افزود: با سخنرانی دو رئیس جمهور ایران و آمریکا در سازمان ملل به خوبی پیروزی ملت ایران را در خواهیم یاب و این ثمره خون شهدا مقاومت ملت و خودباوری است.

در پایان این آیین از خانواده شهید محمد کاظم زاده شهید شاخص کارگری کشور و شهید عجمیان و شهید چراغی شهدای مدافع امنیت قدردانی و از کتاب حماسه ۳ مجموعه خاطرات رزمندگان ذوب آهن اصفهان رونمایی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.