مشارکت بنیاد برکت در طرح‌های پیشران آبزی پروری تا سقف ۶۰۰ میلیارد ریال

پیرو پیگیری‌ها و جلسات متعدد سازمان شیلات ایران و مدیران بنیاد برکت، برای اولین بار کمیته آبی بنیاد برکت در راستای توسعه کارآفرینی و اشتغال زایی در حوزه طرح‌های آبزی پروری در مسیر رونق و جهش تولید تسهیلات اعطا می‌نماید.

مدیر شیلات و امور آبزیان سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی با اعلام این مطلب  گفت:مشارکت این بنیاد جهت توانمندسازی اقتصادی و تجمیع سرمایه‌های خرد در مناطق محروم می‌باشد.

جواد گوزلی با بیان اینکه متقاضیان شامل افراد حقیقی و حقوقی می‌توانند جهت دریافت تسهیلات از این بنیاد طبق شرایط اعلامی اقدام نمایند افزود: متقاضیان دریافت تسهیلات کمتر از ۵۰۰ میلیون تومان به خصوص طرح‌های مزارع خرد جهت رفع مشکل نقدینگی و سرمایه در گردش می‌توانند از طریق مراجعه حضوری و ارتباط با تسهیل گران و رابطین بنیاد برکت که در تمامی شهرستان‌ها مستقر هستند اقدام نمایند، لازم به ذکر است که کارمزد این تسهیلات ۶ درصد می‌باشد.

وی ادامه داد: متقاضیان دریافت تسهیلات بیشتر از ۵۰۰ میلیون تومان تا سقف ۲۰ میلیارد تومان در طرح‌های بنگاه محور بزرگ و نوآور و دانش بنیان می‌توانند شخصاً از طریق ثبت نام در پایگاه اینترنتی به آدرس https://app.barkat.ir اقدام به درخواست تسهیلات با کارمزد ۱۲ تا ۱۶ درصد با یکسال تنفس و ۵ سال اقساط نمایند.

مدیر شیلات و امور آبزیان سازمان جهادکشاورزی استان افزود: این بنیاد در ۴۵ طرح پیشران آبزی پروری در سطح کشور تا سقف ۶۰ میلیارد تومان مشارکت می‌نماید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.