کرمان؛

پرداخت بدون محدودیت تسهیلات گلخانه ای

امروزه پیشرفت علم و گسترش گلخانه‌ها موجب افزایش تولید شده که در راستای رفع موانع و چالش ها، به متقاضیان بدون محدودیت تسهیلات پرداخت می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،  علی جاویدی معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی کرمان گفت: با پیشرفت علم کشاورزی و ورود دانش به مزرعه ساخت گلخانه ها روند صعودی داشته است.

جاویدی با بیان اینکه عملکرد تولید در گلخانه ها ده برابر مزارع می باشد، گفت: گلخانه ها به دلیل داشتن شرایط ویژه و منحصر به فرد این امکان را به وجود آورده اند تا گیاهان را در تمامی سال و خارج از فصل تولید آنها پرورش داده و برخی محصولات را پیش رس نمود.

وی با اشاره به اینکه گلخانه ها به دو صورت خاکی و هیدروپونیک اجرا می گردند، گفت: با توسعه روش هيدرو پونيك گام بزرگی در مسیر گسترش گلخانه ها برداشته و عملکرد در واحد سطح نیز بیشتر شده است در عین اینکه از آب کمتری استفاده می شود .

همچنین وی اظهار داشت: به متقاضیان احداث گلخانه بدون محدودیت از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی تسهیلات پرداخت می شود .

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان گفت: در حال حاضر پروژه های هيدروپونيك براي توليد انواع محصولات سبزی و سیفی و گلهای شاخه بریده در حال اجراست و همچنان این صنعت در حال پیشرفت و گسترش است.
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار