استفاده از ظرفیت مساجد موجب ارتقای سطح فرهنگی جامعه می‌شود

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: باید بتوانیم از ظرفیت‌های فرهنگی، اجتماعی، علم آموزی، ورزش و اشتغال مساجد بیشترین بهره را ببریم.

  سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی  در نشست ویدئو کنفرانس صالحین سیستان و بلوچستان که با حضور نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد اظهار کرد: سپاه به عنوان حافظ انقلاب و دستاوردهای آن وظیفه دارد در تمامی عرصه هایی که برای حفاظت از آن نیاز است وارد شود.

وی افزود: یکی از مهمترین عرصه هایی که نیاز امروز جامعه بوده تا به آن توجه شود مساله فرهنگی است، در عرصه فرهنگی تلاش سپاه این بود که بتواند اقدامات تاثیرگذاری را ذیل قرارگاه فرهنگی استان انجام دهد.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: ما در زمینه اقدامات فرهنگی شاهد این بودیم که روز به روز بر تجربه و داشته های بچه های ما افزوده شده و کارها امروز با کیفیت بهتری برگزار می شود.

وی تصریح کرد: حلقه های صالحین یکی از برنامه های فرهنگی، تربیتی سپاه سیستان و بلوچستان است و با توجه به داشته هایی که دادیم توانسته ایم دوره های آموزشی خوبی برگزار کنیم.

سردار شفائی خاطرنشان کرد: ما به دنبال آن هستیم و باید بتوانیم از ظرفیت های فرهنگی، اجتماعی، علم آموزی، ورزش و اشتغال مساجد بیشترین بهره را ببریم تا بتوانیم تاثیرگذاری بیشتری را بر جامعه هدف بگذاریم.

برچسب ها: سپاه سلمان ، فرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.