برنامه‌های بزرگداشت هفته حافظ در سیستان و بلوچستان اعلام شد

معاون فرهنگی رسانه‌ای فرهنگ و ارشاد سیستان و بلوچستان گفت: هفته بزرگداشت حافظ از ۱۵ تا ۲۱ مهرماه جاری با ویژه برنامه‌های متنوعی در این استان برگزار می‌شود.

عباس شهرکی اظهار کرد: در نخستین روز این هفته در شهرهای زاهدان، زابل، سراوان، بمپور، نیکشهر و زهک زنگ حافظ نواخته خواهد شد و مراسم شناخت حافظ در جهان نیز برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: همایش حافظ و دنیای امروز در شهرستان نیکشهر، بداهه نویسی اشعار حافظ توسط خوشنویسان در زاهدان، زابل و نیکشهر برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی رسانه ای فرهنگ و ارشاد سیستان و بلوچستان ادامه داد: کارگاه آسیب شناسی شعر کلاسیک با رویکرد جایگاه حافظ در شعر امروز و جشنواره سیتک و قیچک با محوریت حافظ و ادب پارسی هم در شهرستان زابل خواهد شد.

وی با بیان اینکه همایش حافظ در عرصه هنر در شهرستان زهک یکی دیگر از برنامه‌های این هفته است، گفت: نشست نقد و بررسی شعر و داستان با رویکرد نظام نشانه شناسی حافظ در زاهدان، همایش حافظ خوانی و تجلیل از شاعران در سراوان، عصری با حافظ در بمپور، همایش شعر و موسیقی بزرگداشت حافظ در زاهدان و همچنین حضور کارشناس حافظ شناس در شبکه استانی هامون از دیگر برنامه ها در این ایام، خواهد بود.

برچسب ها: حافظ ، فرهنگ و ارشاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار