برخورد قانونی با ۱۷ متخلف در طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس

رئیس اداره صمت زابل گفت: با توجه به طرح ویژه نظارتی بازگشایی مدارس از واحد‌های صنفی با ۱۷ متخلف در این صنف برخورد قانونی صورت گرفت.

 غلامرضا پیری   بیان کرد: با توجه به طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس، بازرسی از واحد‌های صنفی کیف، کفش، پوشاک و نوشت افزار توسط بازرسان اداره صمت از سطح شهرستان زابل اجرا شده است.
 
وی افزود: در این برنامه در خصوص قیمت اجناس فاکتور‌های خرید و فروش، درصد سود و درج قیمت، بررسی و تذکرات لازم به متصدی واحد‌ها داده شد و نظارت ویژه انجام گرفت.
 
پیری تصریح کرد: در این بازرسی‌ها برای ۱۷ واحد صنفی به دلیل تخلفات عدم درج قیمت، گرانفروشی و عدم ارائه فاکتور خرید، پرونده تعزیراتی تشکیل و جهت صدور رأی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شد.
 
این مقام مسئول تاکید کرد: نظارت مستمر بازرسان بر بازار تا پایان طرح نظارتی بازگشایی مدارس انجام می‌شود. 

وی از متصدیان واحد‌های صنفی خواست تا با فوریت و جدیت هرچه تمام‌تر نسبت به رعایت قانون نظام صنفی از جمله درج قیمت کالا، صدور فاکتور فروش، درصد سود مناسب و رعایت انصاف اقدام نمایند.
 
وی خاطرنشان کرد: شهروندان شریف شهرستان زابل می‌توانند همواره و در همه ایام و با هدف کاهش و جلوگیری از تخلفات صنفی و اقتصادی به عنوان یک بازرس ایفای نقش کرده و با ارسال گزارش‌های مربوطه به اداره صمت و یا تماس با سامانه ۱۲۴ در راستای نهادینه شدن فرهنگ مطالبه‌گر‌ی و احساس مسئولیت اقدام نمایند.

برچسب ها: نوسازی ، فضای آموزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار