اسکان اضطراری آسیب دیدگان سیل آستارا در ۴ مرکز + فیلم

مدیرعامل هلال احمر گیلان گفت: تاکنون ۲۴۴ نفر از هموطنان مناطق متأثر از سیل آستارا به ۴ مرکز اسکان اضطراری منتقل شده اند.

هادی سلیمی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با اشاره به وقوع سیل و آبگرفتگی در شهرستان آستارا گفت: تیم‌های امدادی این جمعیت شامل تیم واکنش سریع و تیم ارزیاب در اولین ساعات بامداد امروز به منطقه اعزام شدند.

او افزود: این تیم‌ها از همان لحظات اولیه تاکنون مشغول امدادرسانی و همچنین تخلیه آب از منازل و سطح شهر با هماهنگی مدیریت بحران استان گیلان هستند.

به گفته مدیرعامل هلال احمر گیلان، ۱۶ تیم امدادی این جمعیت به همراه ۱۶ دستگاه موتور پمپ تخلیه آب، ۱۰ فروند قایق جیمینی به همراه ادوات و امکانات مورد نیاز برای خدمات رسانی در سیلاب در منطقه حضور دارند.

سلیمی تصریح کرد: همچنین ۵ دستگاه آمبولانس، ۱۰ دستگاه خودروی عملیاتی و ۲ دستگاه خودروی امدادی به امدادرسانی و توزیع اقلام مورد نیاز در آستارا مشغول هستند.

او با بیان اینکه ۴ مرکز برای اسکان اضطراری آسیب دیدگان ناشی از سیل تدارک دیده شده است، گفت: تاکنون ۲۴۴ نفر از هموطنان مناطق متأثر از سیل به مراکز امن منتقل شدند و در ۷۰ خانه این شهرستان تخلیه آب انجام شد.

خدمات رسانی جمعیت هلال احمر گیلان در سیل آستارا

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به اینکه عملیات امدادرسانی نجاتگران این جمعیت همچنان ادامه دارد، افزود: شماره تلفن ۱۱۲ (ندای امداد) به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در حوادث احتمالی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.