نماینده آستارا مطرح کرد؛

خسارت مالی گسترده سیل آستارا به مردم

نماینده مردم آستارا در مجلس گفت: سیل امروز خسارت‌های مالی فراوانی به مردم وارد کرده است.

غلامرضا مرحبا، نماینده آستارا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سیلی که در این شهرستان رخ داده است، گفت: طی کمتر از ۳ ساعت، بیش از ۱۳۰ میلیمتر باران بارید. 

او با بیان اینکه از شب گذشته نیز بیش از ۲۵۰ میلیمتر بارش باران داشتیم، افزود: حجم سیل به میزانی بود که مسیل‌ها و رودخانه‌ها کشش آب را نداشته، آب وارد خانه‌های مردم شده و خیابان‌ها را آب فرا گرفته است.

نماینده مردم آستارا در مجلس تصریح کرد: چند روستا در محاصره آب هستند، مسیر تعدادی از روستا‌ها بسته شده است، پل رفت به سمت رشت تخریب و گوشواره پل دیگر در آستارا فرو ریخته است. 

به گفته مرحبا، خودرو‌هایی که بالای پل بودند داخل رودخانه افتادند، مردم محلی سرنشین‌ها را نجات دادند، یک خانه بومگردی ویران شده و عده‌ای در داخل این خانه مصدوم شدند.

خسارت مالی گسترده سیل آستارا به مردم

او با بیان اینکه شرایط در آستارا مناسب نیست، گفت: از ستاد بحران، هلال احمر و وزارت کشور در خواست کمک داریم، باید هر چه سریعتر تجهیزات راهداری به آستارا اعزام شود.

غلامرضا مرحبا، نماینده آستارا در مجلس

این نماینده مجلس یازدهم افزود: از آنجایی که احتمال داده می‌شود نانوایی‌ها آسیب دیده باشند خانوار‌های سیل زده نیاز به کمک دارند که اقلام مورد نیاز پس از برآورد فرمانداری اعلام خواهد شد.

خسارت مالی گسترده سیل آستارا به مردم

مرحبا تصریح کرد: آب تا چند روز دیگر فروکش می‌کند، خوشبختانه در پی این سیل خسارت جانی نداشتیم، اما خسارت‌های مالی فراوانی به مردم و شهر وارد شده است.

منبع: خانه ملت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.