عطایی:

تیم ملی والیبال در وضعیت خوبی قرار دارد

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: روی نقاط ضعف و قوت تیم ملی کار شده است و در روز‌های اخیر تمرینات با کیفیتی را پشت سر گذاشتیم و تیم در وضعیت خوبی قرار دارد.

بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال ایران در آخرین تمرین پیش از اعزام به بازی‌های آسیایی گفت: تیم ملی وضعیت خوبی دارد. روی نقاط ضعف و قوت تیم کار شده است و در روز‌های اخیر تمرینات با کیفیتی را پشت سر گذاشتیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ادامه داد: در شرایطی که ما به بازی‌های آسیایی اعزام می‌شویم، تیم ملی ب در حال تمرین است و دو بازیکن به تیم اعزامی به مسابقات انتخابی المپیک اضافه خواهند شد. در مجموع ممکن است نسبت به بازی‌های آسیایی ۴ تغییر داشته باشیم.

عطایی در در مورد تقویم فشرده مسابقات بین‌المللی گفت: سال‌هاست که والیبال چنین تقویم فشرده‌ای دارد و بازیکنان خود را با آن منطبق کرده‌اند.

سرمربی تیم ملی والیبال تصریح کرد: فشار خیلی زیادی روی بچه‌ها بود و سعی کردیم فشار را برداریم به وضعیت بهتری دست یابیم.

او ادامه داد: به خود قول داده‌ایم که در برزیل سهمیه المپیک را کسب کنیم و می‌دانیم که نتایج والیبال برای کشور خیلی مهم است.

عطایی گفت: انرژی تمام بازیکنان صرف این خواهد شد که بهترین عملکرد را داشته باشند و باید به گونه‌ای عمل کنیم که هم در در برزیل و هم در چین از خودمان راضی باشیم و سبب شادی ملت ایران شویم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار