اعلام محدودیت ترافیکی در ۲ محور گیلان

رئیس پلیس راه گیلان از اعمال محدودیت ترافیکی در محور قدیم رشت - قزوین و آستارا - اردبیل و بالعکس خبر داد.

سرهنگ جاور صفاری، رئیس پلیس راه استان گیلان گفت: با توجه به تقارن تعطیلات ایام رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع)، شهادت حضرت امام رضا (ع) و تعطیلات آخر هفته و به منظور افزایش ایمنی و تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه؛ محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی در محور‌های قدیم رشت - قزوین و آستارا - اردبیل و بالعکس اعمال می‌شود.

او افزود: تردد کلیه تریلر‌ها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز (چهارشنبه ۲۲ شهریور ماه) و از ساعت ۸ تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه، جمعه و شنبه (۲۳، ۲۴ و ۲۵ شهریور ماه) در محور قدیم رشت - قزوین و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان گیلان تصریح کرد: همچنین در این مدت تردد کلیه تریلر‌ها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی در محور اردبیل – آستارا و بالعکس ممنوع اعلام شده است.

به گفته سرهنگ صفاری، همکاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان و همچنین اداره گمرک و بنادر و کشتیرانی در عدم صدور بارنامه و تحویل بار به ناوگان حمل و نقل باربری در ایام تعیین شده کمک بسزایی در تسهیل عبور و مرور به ویژه در محور رشت - لوشان محدوده سراوان تا امامزاده هاشم و شهر رودبار خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.