۲۲ مدرسه تا پایان سال در شهرستان اردبیل به بهره برداری می‌رسد

فرماندار اردبیل گفت: تا پایان سال جاری ۲۲ مدرسه در قالب ۱۱۹ کلاس درس در شهرستان اردبیل به بهره برداری می‌رسد.

سید محمد اعتماد اعجازی در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان اردبیل گفت: تا پایان سال جاری ۲۲ مدرسه در قالب ۱۱۹ کلاس درس در شهرستان اردبیل به بهره برداری می‌رسد که فضای این مدارس ۱۵ هزار متر مربع خواهد بود.

او افزود: مجمع خیرین مدرسه ساز استان اردبیل هم تعهد کرد تا پایان سال ۱۴۰۳، ۱۵۰ کلاس درس در شهرستان اردبیل راه اندازی کند که همت و تلاش این مجمع و خیران قابل تقدیر و قدردانی است.

فرماندار اردبیل اظهار داشت: یکی از اولویت‌های اساسی در شهرستان اردبیل توسعه فضا‌های آموزشی است و در سفر رئیس جمهور به اردبیل راه اندازی ۴۰۰ کلاس درس را از رئیس جمهور به طور جدی مطالبه خواهیم کرد تا این مسئله مهم تحقق یابد.

اعتماد اعجازی تصریح کرد: سرانه فضای آموزشی شهرستان اردبیل ۵ متر کمتر از میانگین سرانه کشوری است و برنامه ریزی جدی می‌طلب دو حدود ۲۶۰ مدرسه ۱۲ کلاسه در اردبیل نیازمند است تا به سرانه کشوری برسیم.

او افزود: انتظار می‌رود در احداث مدارس معماری اسلامی و هویت و تاریخ اردبیل لحاظ شود و فضا به صورت شاداب برای دانش آموزان فراهم شود.

فرماندار اردبیل از تمهیدات لازم برای بازگشایی مدارس شهرستان خبرداد و گفت: در این راستا برنامه ریزی‌های لازم صورت گرفته است.

اعتماد اعجازی تصریح کرد: برخی مدارس شهرستان نیاز به تخریب و بازسازی دارند که با تامین اعتبارات این امر باید اجرایی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.