معتمد طایفه قلندرزهی در خاش:

فرامین رهبر معظم انقلاب به جامعه امید را تزریق می‌کند

معتمد طایفه قلندرزهی در خاش گفت: رهنمودهای رهبر معظم انقلاب همواره تزریق کننده امید و رضایتمندی در منطقه و کشور بوده و دیدار مردم با ایشان سبب شادمانی اقشار مختلف مردم شده است.


عیدمحمد قلندرزهی گفت: در خاش و شهرهای سیستان و بلوچستان با نگاه بلند رهبر معظم انقلاب و دولتمردان خدمات شایسته‌ای صورت گرفته، بنابراین تذکرات رهبری سبب می شود، دولتمردان با جدیت بیشتری به فکر رفع مشکلات مردم باشند و از سویی دیگر کارها پرشتاب تر از گذشته به مرحله بهره‌برداری پیش می روند.
وی بیان کرد: در جامعه اسلامی ایران، رهبر انقلاب جایگاه ویژه و شاخصی دارند و به عنوان شخص اول مملکت می‌توانند اوضاع کشور را در حوزه های داخلی و خارجی با شایستگی مدیریت کنند، بنابراین ایشان در نزد همه اقشار جامعه مورد احترام و تکریم بوده و جامعه بلوچ و اهل سنت نیز به نوبه خود به تصمیمات ایشان توجه دارند و رهنمودهای ایشان را رمز موفقیت مسوولان در مباحث خدمت رسانی به مردم می‌دانند.
این معتمد طایفه قلندرزهی اظهارکرد: به طور قطع مردم ایران و منطقه سیستان و بلوچستان ایشان را دوست دارند و دیدار جمع کثیری از مردم شیعه و سنی، فارس و بلوچ سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی با ایشان در حقیقت تجدید پیمان با آرمان‌های اسلام و انقلاب است.
وی تاکید کرد: اقشار مختلف مردم و مسوولان در خاش و شهرهای سیستان و بلوچستان منویات ارزشمند رهبری را به مرحله اجرا در می‌آورند و در امور خدمات رسانی به مردم به توصیه‌های ایشان عمل کرده و با جدیت بیشتری به مردم خدمت می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.